اخبار عمومی
اعلام وصول 2
301996
تاریخ انتشار: 1399/10/05 18:53
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی در جمع نمازگزاران عنوان کرد:
سرپرست شبکه بهداشت و درمان  با بیان اینکه مسئول اصلی کنترل کرونا خود مردم هستند و باید خود مردم پای کار بیایند

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان،  سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی در مراسم نماز جمعه شهرستان  ، مطالب و توصیه هایی را در مورد ویروس کرونا خطاب به شهروندان بیان نمود.

دکتر هاشم طاهری  در ابتدای سخنرانی از ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان و در راس آن حاج آقا افروغی امام جمعه محترم شهرستان بخاطر اینکه فرصتی را مهیا کرده اند  تا  راجع به مسائل بهداشتی شهرستان و همچنین کووید 19 توصیه هایی را به شهروندان داشته باشه تشکر و قدردانی کرد و در ادامه بیان نمود:همانطور که مستحضرید این اولین باری نیست که بشر درگیر یک بیماری کشنده شده و بزرگترهای ما خوب بخاطر دارند که قبلا یکسری بیماریها مثل آبله و طاعون در یک دوره خاصی همه گیر میشده و تلفات انسانی بسیار زیادی میداده و الان هم ویروس کرونا در اوج تکبر و غرور جامعه بشری شیوع پیدا کرده و این ویروس منحوس کلیه معادلات علمی و پزشکی دنیا را بهم ریخته و همه ما را مجبور کرده که به زندگی با کرونا عادت کنیم.

 وی در ادامه افزود: نباید کرونا را به چشم یک سرما خوردگی ساده نگاه کرد و عادی انگاری کرونا بلای جان جامعه ما در حال حاضر شده و باید بسار جدی گرفته شود و اجازه ندهیم پدیده عادی انگاری شایع بشه و هر کسی در اثر بی توجهی و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی باعث پخش این ویروس بشه علاوه بر اینکه حق الناس را رعایت نکرده در همه بستری ها و مرگهای ناشی از این ویروس شریک  بوده و فردای قیامت باید پاسخگو باشد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان  با بیان اینکه مسئول اصلی کنترل کرونا خود مردم هستند و باید خود مردم پای کار بیایند افزود: در هر برهه ای از تاریخ که مردم خواستند برای هرکاری به راحتی پیروز شدند لذا من از این تریبون از کلیه برادران و خواهران میخواهم جهت کنترل این ویروس با رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم شرکت در تجمعات  و استفاده مداوم از ماسک به کمک ما بیایند تا بتوانیم  همه با هم از جان عزیزانمان محافظت کنیم و اجازه ندهیم که بار بیماری از این بیشتر بشه.

 دکتر طاهری در پایان با بیان اینکه هر کسی که مراسمی را بدون تجمع برگزار کنه زندگی را به چند نفر دیگه بخشیده و از بار این بیماری کاسته  اظهار داشت:در حال حاضر مشکل اصلی ما در شهرستان بهمئی برگزاری مراسمات عزا و شادی و دور همی های خانوادگی میباشد که جا دارد ریش سفیدان ورود پیدا کنند و مانع برگزاری تجمعات بشند.

دکتر طاهری در پایان ولادت حضرت زینب کبری و هفته پرستار را  به همه پرستاران بخصوص پرستاران شهرستان بهمئی  که در بحث مقابله با ویروس کرونا زحمات زیادی را متقبل شده اند تبرک گفت.

به گزارش وبدا، در جریان برگزاری نماز جمعه امروز شهرستان بهمئی به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری و روز پرستار  توسط دفتر ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان بهمئی، از 7 نفر از پرستاران شهرستان بهمئی تجلیل شد

برچسب ها:
بهمیی ؛ بهمئی ؛ هاشمی طاهری ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*