اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302020
تاریخ انتشار: 1399/10/04 14:05
امروز همزمان با افت ۰.۳۲ درصد شاخص کل بورس تهران، ارزش سهام عدالت نیز ۰.۹ درصد کاهش یافت.

به گزارش نبض بورس، بازار سهام امروز یکشنبه ۷ دی ماه را طبق روال روز‌های اخیر، معاملات را منفی آغاز کردو شاخص کل در ابتدای معاملات تا ۱۴ هزار واحد منفی شد، اما در میانه راه تغییر مسیر داد و مثبت شد، اما دوباره وارد مسیر نزولی شد.
تالار شیشه‌ای درحالی معاملات امروز (۷ دی ماه) را به پایان رساند که پس از فراز و فرود بسیار، با ریزش ۴۵۱۸ واحدی (معادل ۰.۳۲- درصد کاهش) در سطح یک میلیون و ۴۱۹ هزار واحد قرار گرفت.


نماد‌های شستا، تاپیکو و نوری بیشترین تاثیر مثبت را بر روند حرکت شاخص داشتند و نماد‌های وپارس، خودرو، شبندر، و رمپنا، نماد‌هایی با بیشترین تاثیر منفی بر شاخص بورس بوند.شستا، برکت و شپنا نیز سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.


 ارزش سهام عدالت چقدر شد؟
ارزش پورتفوی بورسی سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی امروز ۹۱ هزار و ۲۳۵ تومان کاهش یافت و به ۹ میلیون و ۴۸۶ هزار و ۳۰۷ تومان رسید. در معاملات دیروز ارزش این سهام عدالت به ۹ میلیون و ۵۷۷ هزار و ۵۴۲ تومان رسیده بود، اما افت امروز بازار سرمایه موجب شد که سهام موجود در سبد بورسی سهام عدالت ۰.۹ درصد کاهش یابد. بر این اساس، ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت آزاد شده نیز به ۵ میلیون و ۶۹۱ هزار و ۷۸۴ تومان افت کرد.

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با  کاهش ۰.۶۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۶ هزار و ۹۱۱ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۳۸۲  هزار و ۲۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۱۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۶ هزار و ۸۲۶ تومان معامله شد.  



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*