اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302049
تاریخ انتشار: 1399/10/12 13:18
نشت گاز در یک مجتمع مسکونی 6 طبقه در منطقه کیانپارس اهواز، موجب انفجار مهیب در این مجتمع و برجای ماندن چند مصدوم و مفقود شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار کرد: بر اثر نشت گاز در خیابان ۱۵ غربی کیانپارس اهواز، یک واحد مسکونی دچار انفجار مهیب شد

وی ادامه داد: بر همین اساس، پس از اطلاع از حادثه یک تیم واکنش سریع و دو تیم امداد و نجات از جمعیت هلال احمر به منطقه اعزام شدند که بر اثر این انفجار در حال حاضر ۱۲ مصدوم شناسایی شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: این حادثه در یک ساختمان ۶ طبقه رخ داد که تمامی واحدهای این ساختمان دچار آسیب جدی و یا تخریب جزیی شدند.

قنبری با بیان اینکه در حال حاضر مصدومان این حادثه به مراکز درمانی اعزام شده‌اند، خاطرنشان کرد: عملیات و جستجو برای یافتن و خارج کردن اعضای یک خانواده سه نفره ساکن این ساختمان از زیر آوار توسط امدادگران آتش نشانی ادامه دارد.

۱۳:۲۲؛ ورود تیم‌های زنده‌یاب به محل حادثه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان لحظاتی پیش از ورود تیم‌های زنده‌یاب به نقطه حادثه دیده در منطقه کیانپارس اهواز خبر داد.

علی خدادادی با اعلام جزئیات بیشتری از حادثه آتش‌سوزی منطقه کیانپارس اهواز، اظهار کرد: با توجه به انفجار یک ساختمان مسکونی در خیابان ۱۵ غربی کیانپارس به دلیل نشت گاز، تاکنون ۱۲ مصدوم به مرکز درمانی انتقال یافته‌اند.

وی با بیان اینکه یک کودک خردسال نیز زنده در زیر آوار شناسایی شده و نجات‌گران در حال عملیات آواربرداری برای نجات جان این کودک هستند، افزود: با توجه به حجم ‌آوار تیم آنست (سگ‌های زنده یاب) جمعیت هلال احمر وارد منطقه شدند و عملیات امداد و نجات همچنان ادامه دارد./فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*