اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302050
تاریخ انتشار: 1399/10/13 20:09
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزايش شمار مبتلایان به کووید19 کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهاڽ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز يزدان‌پناه افزود: هم اکنون 162 بیمار مشکوک و قطعی كرونايي در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 54بيمار كرونايي قطعي بوده و 18 بیمار در بخش هاي ويژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 21418 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

 وي اذعان داشت: از  177 نمونه دريافت شده از آزمايشگاه سلولي و مولكولي ياسوج بيشترين درصد و تعداد موارد مثبت در بویراحمد، بهمئی، گچساران و دنا مي باشند. همچنين شهرستان بويراحمد در وضعيت نارنجي مي باشد و شهرستان كهگيلويه به وضعيت زرد تغيير وضعيت پيدا كرده است.

 وي اضافه كرد: با همکاری خوب مردم توانستیم میزان شیوع کووید 19 را کاهش دهیم اما متاسفانه طی روز های اخیر رعایت دستورالعمل ها کاهش یافته و چنانچه این روند ادامه یابد با چالش مواجه می شویم، بنابراین توصیه می شود مردم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی را به صورت ویژه در زندگی خود اجرا نمایند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اذعان داشت: عادی انگاری کرونا خطر بالقوه ای برای سلامت عموم است که متاسفانه جامعه ما با آن مواجه بوده که خود هشدار دهنده است.

دکتر یزدان پناه تاکید کرد: مردم می توانند با رعایت بهداشت فردی، عدم حضور در اجتماعات، ماندن در منزل، رعایت فاصله با دیگران، شستن مکرر دست‌ها و زدن ماسک، ضمن قطع زنجیره انتقال ویروس، مدافعان سلامت را یاری کنند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*