اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302058
تاریخ انتشار: 1399/10/14 10:30
.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از کشف ۱۵ فقره سرقت و دستگیری سارق حرفه ای تحت تعقیب در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"علی حسینی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان مسجدسلیمان، شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ابتدا با انجام اقدامات اطلاعاتی، تخصصی و همچنین بررسی پرونده ها موفق شدند متهم مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم مورد نظر دارای ۳سال محکومیت قطعی و تحت تعقیب بوده ادامه داد: وی در تحقیقات تکمیلی ماموران انتظامی پس از مواجهه شدن با شواهد و مستندات به ۹فقره سرقت منزل، ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف که پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان خاطر نشان کرد: پلیس همواره برخورد با مخلان نظم و امنیت را با اجرای طرح های امنیت اجتماعی با جدیت در دستور کار خود قرار داده و به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا افرادی بخواهند امنیت و آرامش جامعه را مختل کنند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهندn



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*