اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302061
تاریخ انتشار: 1399/10/16 00:25
در دیدار موحد با وزیر کشور عنوان شد؛
نماینده کهگیلویه بزرگ تصریح کرد: تعیین تکلیف وضعیت ممبی در شهرستان بهمئی که چندین سال است بلاتکلیف رها شده است از مطالبات بحق مردم است و از وزیر محترم کشور انتظار دارم نگاه ویژه‌ای برای تعیین تکلیف و نهایی شدن بخش شدن این منطقه داشته باشند

به گزارش،پایگاه خبری عصرجهان، سید محمد موحد نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور دیدار و گفتگو کرد.

سید محمد موحد در ابتدا با تشکر از زحمت های وزیر کشور و مجموعه آن وزارتخانه گفت: وزارت کشور یکی از حساس ترین و پرکارترین وزارتخانه ها می باشد .

نماینده مردم شریف کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در این دیدار برخی از درخواست ها و مشکلات حوزه انتخابیه خود را تشریح نمود و خواهان توجه و اقدام جدی وزیر گردید . 

موحد با بیان گستردگی شهرستان کهگیلویه گفت: نیاز به ایجاد یک شهرستان در حوزه چاروسا و دیشموک به خوبی احساس می شود تا مردم این مناطق بعلت فاصله زیاد با مرکز شهرستان کمتر به زحمت بیفتند . 

نماینده کهگیلویه بزرگ تصریح کرد: تعیین تکلیف وضعیت ممبی در شهرستان بهمئی که چندین سال است بلاتکلیف رها شده است از مطالبات بحق مردم است و از وزیر محترم کشور انتظار دارم نگاه ویژه‌ای برای تعیین تکلیف و نهایی شدن بخش شدن این منطقه داشته باشند.

موحد تاکید کرد: در حوزه مرکزی شهرستان کهگیلویه بخشداری مرکزی این شهرستان با حجم عظیمی از مطالبات مردمی روبرو است و انتظار می‌رود وزیر محترم نظر مساعدی برای تشکیل یک بخش در حومه غربی دهدشت که نقطه اتصال چندین استان به هم می باشد را مورد بررسی و پیگیری قرار دهند.

نماینده کهگیلویه بزرگ با بیان این نکته که بخشی از مشکلات حوزه وزارت کشور در شهرستان های چهارگانه به کمبود اعتبارات شهرداری ها برمی‌گردد انتظار می رود مجموعه وزارت کشور دیدی مثبت برای افزایش اعتبار شهرداری های حوزه انتخابیه داشته باشد.

موحد گفت: در برخی از فرمانداری‌ها و بخشداری‌های حوزه انتخابیه ردیف های سازمانی خالی وحود دارد که انتظار داریم با مساعدت آقای رحمانی فضلی این ردیف های سازمانی با جذب نیرو باعث تحرک و پویایی بیشتر در امر خدمت رسانی به مردم شود .

سید محمد موحد در پایان با تاکید بر مساعد نبودن ورودی های شهر دهدشت گفت: شهر دهدشت به عنوان مرکز شهرستان کهگیلویه متاسفانه سیمای مناسبی از نظر ورودی ندارد و این یکی از دغدغه‌های بسیار مهم مردم شهرستان کهگیلویه است.

دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی در این دیدار با تشکر از سید محمد موحد به خاطر پیگیری های خود و بیان دیدگاه ها و نظرات مردم گفت: تمام تلاش خود را برای برطرف کردن این مشکلات خواهیم داشت 

وزیر کشور دستور داد تا نماینده‌ای ویژه از سوی خود به شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده سفر کند و این موارد را به صورت یک گزارش کامل ارائه دهد تا بتوان به خوبی برای این مشکلات تصمیم گرفته شود. 

رحمانی فضلی در این دیدار که دکتر کولیوند قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس نیز حضور داشت ،ضمن دستورات کتبی به مسئولین ذیربط ، بصورت تلفنی نیز هماهنگی های لازم را با معاونین آن وزارتخانه بعمل آورد .

برچسب ها:
ممبی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*