اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302064
تاریخ انتشار: 1399/10/16 23:45
نماینده مردم کهگیلویه بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر وجود پرونده شهدای مجرد در استان کهگیلویه و بویراحمد، وی افزود: صدور احکام آنان ضروری است انتظار می‌رود نسبت به تعیین تکلیف و تامین اعتبار این پرونده ها اقدامات عاجل صورت پذیرد

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، سید محمد موحد نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با دکتر سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور دیدار و گفتگو کرد.

 سید محمد موحد در این دیدار با تاکید بر نقش عظیم و بدون انکار خانواده شهدا و ایثارگران در انقلاب و همچنین ۸ سال دفاع مقدس و امتداد نهضت جمهوری اسلامی بیان داشت: تمام تلاش و ظرفیت خود را باید انجام دهیم تا باری از دوش این خانواده های معزز برداشته شود.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان اعصاب و روان سلمان واقع در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد متاسفانه فاقد آمبولانس می باشد که انتظار داریم حضرتعالی هر چه سریع تر به رفع مشکل این بیمارستان دستور فرمائید.

 موحد تاکید کرد: مجتمع ایثار استان کهگیلویه و بویراحمد با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی که دارای ردیف استانی و ملی است نیازمند توجه جدیست ، و انتظار داریم حضرتعالی با تخصیص و تزریق اعتبارات ملی این پروژه به تکمیل آن کمک کنید . 

نماینده کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه گلزارهای شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد ۹۲ درصد ساماندهی شده است افزود: برای تکمیل مابقی گلزارها نیاز به ۳۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر است.

موحد تصریح کرد: با توجه به قانون مصوب مجلس شورای اسلامی در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران و استخدام فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد به بالا انتظار می رود حضرتعالی و مجموعه بنیاد پیگیر تبدیل وضعیت و جذب این عزیزان در دستگاه‌های اجرایی باقیمانده باشید.

نماینده مردم کهگیلویه بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر وجود پرونده شهدای مجرد در استان کهگیلویه و بویراحمد، وی افزود: صدور احکام آنان ضروری است انتظار می‌رود نسبت به تعیین تکلیف و تامین اعتبار این پرونده ها اقدامات عاجل صورت پذیرد.

سعید اوحدی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در این دیدار با تشکر از سید محمد موحد برای پیگیری دغدغه‌های خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: ما به خدمت به این عزیزان و خانواده آنان افتخار می کنیم.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: ان شاءالله در کوتاه زمان این موارد را مورد بررسی و پیگیری قرار خواهیم داد و نسبت به تخصیص اعتبار ساماندهی گلزارها دستورات لازم صادر میشود و برای تکمیل و تجهیز مجتمع خدماتی و بیمارستان نیز با همکاری استان کمکهای لازم را خواهیم داشت .

اوحدی همچنین در خصوص ایجاد معاونت آزادگان نیز مطرح کرد خود بنده از جنس همین عزیزان بوده و چون طعم اسارت را چشیده ام با وضعیت زندگی و مشکلات این اسوه های مقاوت آشنا هستم و در صددیم از طریق دولت برای بهبود وضعیت معیشتی این بزرگواران اقدامات مفیدی انجام دهیم .



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*