اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3021
تاریخ انتشار: 1393/09/24 16:13
معاون پشتیبانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد
مجید محنایی اظهار کرد: برای توسعه استان راهی جز گسترش خدمات از طریق و یا در قالب دولت الکترونیک نداریم.

عصرجهان -مجید محنایی ظهر امروز در نشست توسعه دولت الکترونیک در استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مرتضی براری معاون وزیر ارتباطات در امور حقوقی و مجلس برگزار شد، اظهار کرد: برای توسعه استان راهی جز گسترش خدمات از طریق و یا در قالب دولت الکترونیک نداریم.

معاون پشتیبانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به نظر من وزارت ارتباطات کمی در کشور مظلوم واقع شده است که اگر اعتبارات بیشتری داشتند زیرساخت‌ها را برای توسعه دولت الکترونیک افزایش می‌دادند.

این معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود با بیان این که روز گذشته و با حضور استاندار نخستین نشست توسعه دولت الکترونیک را در استان برگزار کردیم، تصریح کرد: امیدواریم این کارگروه در دستگاه‌های دیگر نیز برگزار شود و چنین تصمیمی در تهران اتخاذ شده تا کار برای ما و دستگاه‌های استانی راحت شود.

محنایی با بیان برخی از مشکلات در خصوص الکترونیکی کردن کارها در استان تصریح کرد: برخی از مدیران در برابر گسترش آی‌.تی در استان ایستادگی می‌کنند و برای خود هم دلایلی دارند.

وی افزود: مدیران فکر می‌کنند که با گسترش این شبکه بسیاری از مسئولیت‌ها از آن‌ها سلب خواهد شد و یا این که مجبور به تعدیل نیروهای خود هستند در حالی که چنین چیزی نیست و دولت الکترونیک به اشتغال و تولید کمک بیشتری خواهد کرد.منبع:فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*