اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302122
تاریخ انتشار: 1399/10/30 12:17
در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ایذه عنوان شد؛
جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ایذه در سالن جلسات این اداره برگزار شد.

به گزارش رحیم آورچه خبرنگار پایگاه خبری عصر جهان, جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور نبوتی فرماندار، مرادی بخشدار سوسن، سبزعلی‌زاده بخشدار مرکزی، ململی معاونت خدمات شهری شهرداری، مرادی عضو شورای اسلامی شهرایذه و جمعی از مسئولین در آموزش و پرورش برگزار شد.

نبوتی فرماندار ایذه: اگر بخواهم خلاصه بگویم من در خدمت آموزش و پرورش هستم، جلسه شورای آموزش و پرورش باید پُر بارترین جلسه در شهر باشد پس در این جلسه دلسوزانه و مسئولانه حضور پیدا کنید چراکه تعلیم و تربیت فرزندان ما در این جلسه رقم میخورد، ای کاش به جای استفاده از کلمه مجمع خیرین مدرسه ساز از عنوان نیکوکاران آموزش استفاده میشد چرا که خیرین میتوانند در راه آموزش کمک کنند، اگر ما بتوانیم افراد دلسوز و کار بلد را برای مدیریت مجمع خیرین بیاوریم این عزیزان میتوانند توان خود را در خارج از شهرستان هم بگذارند و تشکیل مجمع باید در دستور کار قرار گیرد، انشالله مشکلات برق، اینترنت و زمین‌های منابع طبیعی در خصوص احداث مدرسه را باپیگیری و با تعامل حل خواهیم کرد.

آقاملاپور مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ایذه: با توجه به شرایط سخت کار در روستاها و پراکندگی روستا هیچ فعالیتی از جانب همکاران در روستاها قطع نشد، مشکل تبلت دانش آموزان بی بضاعت باید حل شود تا این عزیزان از تحصیل باز نمانند، مشکل سرعت اینترنت شهرستان باید حل گردد تا دسترسی به برنامه شاد آسان گردد، بازگشایی مدارس از یکم بهمن ماه صورت میگیرد و معلمین در مدارس حضور دارند و دانش آموزان میتوانند برای حل مشکلات خود به مدرسه مراجعه کنند، با توجه به شرایط اقلیمی و شرایط مناسب کشاورزی پیشنهاد میشود هنرستان کشاورزی در شهرستان ایذه یک قطعه زمین در روستای کلدوزخ آماده است تا جهت این کار ارزشمند بهره‌برداری گردد، از تلاش ها و نگاه تعلیم و تربیتی آقتی ایزدپناه نماینده محترم تقدیر و تشکر میکنم که در تمام امور همراه و همگام ما هستند.

عالی محمودی رئیس نوسازی مدارس شهرستان ایذه: ۳۶ پروژه در حال احداث که ۳۰ پروژه آن در شهرستان ایذه است و مابقی در مناطق عشایراست، خیرین بیش از ۱۱ میلیارد برای نوسازی هزینه کردند.برای دهه فجر ۵ پروژه با ۲۰ کلاس آماده افتتاح داریم،اکثر پروژه های عشایری ما با اداره منابع طبیعی برای مکان مدرسه به مشکل برخورده‌ایم و این معضل باید حل گردد.

اسکندری مدیر اداره مخابرات شهرستان ایذه : سرعت اینترنت اکثر روستای های بالای ۲۰۰۰ جمعیت 4G شده است،روستای ناشلیل با جمعیت بیش از۳۰۰۰ نفر مشکل پوشش اینترنتی داشت که این موضوع با پیگیری حل گردید،شرکت های مختلف باید زیرساخت پوشش اینترنت را آماده کنند ولی بار اصلی بر دوش شرکت همراه اول است.

ململی معاونت خدمات شهری شهرداری ایذه: با توجه به اهمیت موضوع بازگشایی و سلامت دانش آموزان، شهرداری ایذه آمادگی خود را جهت ضدعفونی و گندزدایی مدارس شهرستان اعلام می‌دارد و انشالله در این خصوص همچون ادوار گذشته تمام توان و تلاش خود را انجام خواهد داد.

مرادی عضو شورای اسلامی شهر ایذه: مشکلات اقتصادی منطقه بر روی روند آموزش تاثیر گذاشته است، ویروس کرونا اگر تمام شود شاید از آن طرف بیماری دیگری بیاید پس شرایط آموزش مجازی باید در شهرستان حل گردد.

مرادی بخشدار سوسن: فرمانداری در خصوص مصوب استفاده از ، اهالی منطقه سوسن از نبود اینترنت در این منطقه شاکی هستند، از شورای آموزش ووپرورش خواستاریم تا مشکل سرویس مدارس در منطقه سوسن را حل نماید.

 سبزعلی زاده بخشدار مرکزی شهرستان ایذه: در خصوص پوشش اینترنت بخش ما مشکلات فراوانی دارد، در دوماه گذشته کارهای خوبی در این خصوص انجام شده ولی مشکلات زیادی در حوزه مخابرات پا برجاست، دسترسی به شرکت‌های ایرانسل و.. را نداریم و نمیدانیم دقیق به کجا مراجعه کنیم تا مشکل اینترنت روستاهای ما حل گردد.

 *رحیم آورچه*

برچسب ها:
ایذه ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*