اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302124
تاریخ انتشار: 1399/10/30 13:06
در دیدار سید محمد موحد با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان شد؛
موحد بیان داشت: فیبر نوری مسیر لنده به بهمئی با توجه به ناپایداری ارتباطات در این مسیر میتواند موجبات بهبود ارتباطات مخابراتی و اینترنی منطقه و روستاهای متعدد این شهرستانها را فراهم نماید ، انتطار می رود با اجرای هرچه سریعتر فاز دوم این پروژه خواسته بحق مردم شریف ما محقق شود.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، سید محمد موحد نماینده مردم شریف کهگیلویه، بهمئی ، چرام و لنده با محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدار و گفتگو کرد.

سید محمد موحد در این دیدار بیان داشت: ضمن تشکر از اقدامات وزیر در خصوص توسعه ارتباطات روستایی و دسترسی همگانی به خدمات دولت الکترونیک و شبکه ملی اطلاعات بسیاری از روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد از دسترسی به شبکه نسل 3 و 4 تلفن همراه بی بهره هستند و از نظر شاخص شکاف دیجیتالی این استان در جایگاه و در وضعیت نامناسب می باشد.

نماینده مردم کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده تصریح کرد: با توجه به شرایط به وجود آمده بیماری کرونا و نیاز بیش از پیش اساتید ، معلمین ، دانش آموزان و دانشجویان به فضای اینترنت انتظار می رود حضرتعالی با نگاه ویژه به این استان توجه بفرمایند.

موحد بیان داشت: فیبر نوری مسیر لنده به بهمئی با توجه به ناپایداری ارتباطات در این مسیر میتواند موجبات بهبود ارتباطات مخابراتی و اینترنی منطقه و روستاهای متعدد این شهرستانها را فراهم نماید ، انتطار می رود با اجرای هرچه سریعتر فاز دوم این پروژه خواسته بحق مردم شریف ما محقق شود.

نماینده کهگیلویه بزرگ افزود: تعدادی از روستای های 20 خانوار هنوز از اینترنت پایدار محروم هستند و نیاز مبرم به توسعه زیرساختی در این روستا ها می باشد.

موحد گفت: در مخابرات استان طرحی طراحی شده كه انشاالله به ياري خداوند و پيگيري ها مداوم  مسير فيبر نوري سراسري از مسير ياسوج فيروز آباد نقاره خانه و به چيتاب و از آنجا به مارگون و لوداب و گردنگاه و در نهايت قلعه دختر و  لنده  و به دهدشت وصل مي گردد كه میتواند علاوه بر تامين ارتباط پايدار و زير ساخت قوي جهت شهرهاي اين مسير ارتباط كليه روستاهاي اين منطقه را تامين نماید ، طول اين مسير با مسير هاي اصلي و فرعي 324كيلومتر مي باشد كه از حضرتعالی درخواست دارم از محل اعتبارات USO تامين گردد.

سید محمد موحد تصریح کرد: از شما تقاضا دارم در فرصت مناسب به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کنید تا عمق محرومیت را مشاهده کنید و ان شاءالله سفر شما باعث خیر و برکت شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این دیدار با تشکر از پیگیری ها سید محمد موحد تاکید کرد: ارتباط پایدار حق مسلم همه مردم در تمامی نقاط است.

وی تاکید کرد: تمامی تلاش خود راه خواهیم کرد که مشکلات بیان شده را حل کرده و گامی مثبت برداریم.

محمد جواد آذری جهرمی با تصریح کرد: ان شاءالله در اسرع وقت سفر را در برنامه کاری خود قرار خواهیم داد تا بخوبی بتوانیم مشکلات آن استان از نزدیک بررسی و بر طرف شود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*