اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302144
تاریخ انتشار: 1399/11/05 10:21
توصیه‌ رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به معاونینش؛
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دریافت برخی گزارشات از تخلف در فروش حواله‌های صفر این سازمان گفت: مدیران مربوطه به محض مشاهده فروش حواله‌هایی چون تراکتور، بدون اغماض نسبت به برخورد با فرد خاطی و حذف آن از لیست دریافت تسهیلات اقدام کند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، الیاس تاج‌الدینی در شورای معاونین این سازمان گفت: هر کس تراکتور یا دیگر مکانیزاسیون و ماشین‌آلات کشاورزی را لازم ندارد، نگیرد چرا که اجازه فروش آن را ندارند و از مدیران خودم و نهادهای نظارتی می‌خواهم که اجازه این تخلف را به افراد ندهند.
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد افزود: کار مدیران ستادی نظارت، برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری است و باید مقوله نظارت را تقویت کنیم تا تسهیلات مکانیزاسیون انحرافی نداشته باشند و دقیقاً به کشاورزی داده شود که به آن نیاز دارند.


تاج‌الدینی افزود: مدیران ستادی، وقت بگذارند و از مدیران و کارشناسان زیردست خود کار بخواهند و با حضورمیدانی در کنار بخش اجرا، به کارآمدی بیشتر جهاد کشاورزی کمک کنند.
مدیر ارشد بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد انتظار اصلی خود از مدیران و معاونینش را نظارت موثری دانست که موجب می‌شود تا خدمات واقعی به مزرعه و کشاورز برسد.
وی، مدیران شهرستانی را خط مقدم خدمت در بخش کشاورزی خواند و تصریح کرد: وقتی در ستاد سازمان شاهد مراجعه متعدد ارباب رجوع هستیم به این معنی است که خدمت در مبدأ به کشاورز نرسیده و آنها به استان مراجعه می‌کنند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از مدیران شهرستانی خود خواست تا فقط رئیس سازمان را نبینند و با ارتباط و هماهنگی مؤثر با معاونین و مدیران ستادی پاسخگوی آنان باشند.

تاج‌الدینی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش به موضوع واگذاری تصدی‌گری و خدمات قابل واگذاری به بخش خصوصی اشاره کرد و تاکید کرد: هیچ قصوری را برای عدم واگذاری تصدی‌گری‌ها نمی‌پذیرم.
وی گفت: به پایان سال نزدیک شدیم و مدیران باید نسبت به جذب اعتبارات و اسناد خزانه اهتمام لازم را داشته باشند.
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد: مدیران جهاد کشاورزی و معاونین از اکنون تدابیر لازم را داشته باشند که در کود و نهال و نهادهای کشاورزی کمبودی نباشد.
وی با اشاره به کارهای زیادی که در بخش کشاورزی انجام شده است، تاکید کرد: حقیقتاً در این زمینه مظلوم هستیم و لازم است مدیران این بخش انعکاس اقدامات و خدمات انجام شده به مردم و رسانه‌ها را در اولویت کارهای خود قرار دهند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*