اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302193
تاریخ انتشار: 1399/11/17 01:55
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از سال ۹۲ تاکنون ۱۵۰ کیلومتر بزرگراه در این استان احداث شده و ۲۲۰ کیلومتر دیگر نیز در دست احداث است

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، حسین کلانتری روز پنجشنبه ۱۶ بهمن ماه در نشست شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهور افزود: باید خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران را دیده شود و طبق گفته امام(ره) به مردم رسانده شود زیرا منعکس کردن مشکلات مردم وظیفه بوده و نادیده گرفتن خدمات نظام سبب ناامیدی و مایوس شدن مردم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وقتی مردم می بینند که در تحریم‌های حداکثری نظام پای کار بوده و خدمات انجام می‌دهد و مشکلات و کمبودها یکی پس از دیگری برطرف می‌شود، عنوان کرد: از سال ۹۲ تاکنون ۲۰۰ کیلومتر بزرگراه احداث شده و ۲۲۰ کیلومتر در دست احداث است.

کلانتری با بیان اینکه در زیرساخت‌های بهداشت و درمان نیز در این استان در دولت تدبیر و امید به اندازه ۴۰ ساله پس از انقلاب کار شده است، ادامه داد: همه مسئولان نظام از رئیس جمهور تا پایین‌ترین سطوح خدمتگزار مردم هستند و همه موظف هستند که خدمات نظام بازگو شود و در هفت سال گذشته در حوزه مسکن به اندازه ۳۵ سال گذشته کار شده و ۳۵ هزارمین مسکن مقاوم‌سازی شده در طول انقلاب امروز بهره‌برداری شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در بهسازی و نوسازی بافت فرسوده در کشور، استان دوم هستیم و در اقدام ملی مسکن با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی ۹۶۵۰ واحد مسکونی عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

کلانتری افزود: ما باید پشت نظام جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و دولت بایستیم در سالی که کرونا جهان را درگیر کرده نظام جمهوری اسلامی در حال خدمات‌رسانی به مردم است و ما منکر زحمات دولت‌های گذشته نیستیم و قدردان همه زحمت‌ها هستیم.

وی بیان کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران نسبت به مناطق محروم و کمتر برخوردار نگاه ویژه دارد و می‌توانیم با مشارکت مردم به نقاط توسعه و ترقی برسیم، در بعضی از شاخص ها استان ما از شاخص های کشوری جلوتر بوده ولی نیازمند توجه بیشتر است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*