اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30227
تاریخ انتشار: 1395/02/11 23:32
با هتریک ساسان انصاری؛
با انجام این دیدار در تاریخ رقابت های لیگ برتر تاکنون این دو تیم در پانزده مسابقه در مقابل هم صف آرایی کرده اند که سهم قرمزها 8برد و سهم آبی ها 4پیروزی بوده است.سه بازی دو تیم هم با تساوی به پایان رسید.

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان/محمد ابولیان(نوروزی)-اهواز

فولادخوزستان 3..استقلال اهواز2

*گلها:59،80،84ساسان انصاری فولادخوزستان،55،70حمزه خضیراوی استقلال اهواز

*اخطاریها: ساسان انصاری،امیرحسین فشنگچی،کوهه ماها (فولادخوزستان)

مهدی اسلامی،رضا بهمئی(استقلال اهواز)

*اخراجی:مهدی اسلامی (استقلال اهواز)

*داور:رضا مهدوی

*کمکها:ایوب غلامزاده،مهدی شفیعی

*چهارچوب رقابت:هفته بیست و هشتم لیگ برتر

*محل برگزاری:ورزشگاه غدیراهواز

*وضعیت زمین:چمن مناسب

*روزبازی:شنبه 11اردیبهشت ماه95

*ساعت شروع بازی:18پسین

*شمارتماشاگر:بیش از هزار نفر

*دمای هوا:40درجه

*بهترین بازیکن میدان:ساسان انصاری
*گل برتربازی: گل دوم  و از راه دور حمزه خضیراوی

*ترکیب فولادخوزستان:

علیرضاسلیمی،محمداهل شاخه، اکبر ایمانی،بهمن کامل(45عبداله ناصری)،امیرحسین فشنگچی (57محمودمطلق زاده)،ساسان انصاری،ماتیاس چاگو، لئوناردو مساریچ، حسین ابراهیمی (78کوهه ماها)،امیدخالدی ،احمدعبداله زاده

*سرمربی: دراگان اسکوچیچ

*ترکیب استقلال اهواز:

احسان مرادیان فر،عادل کلاه کج، رضاایار(65حسین ساکی)،میلادپاک پرور، حسین بهرامی،مکی شریفی ،علی بیگدلی(83دانیال موسوی)، رضابهمئی، مهدی اسلامی،حمزه خضیراوی،علی هلیچی

*سرمربی:سیاوش بختیاری زاده

در چهارچوب رقابتهای فوتبال لیگ برتر جام خلیج همیشه فارس و در آخرین بازی هفته بیست و هشتم این مسابقات تیم های فولاد خوزستان و استقلال اهواز یکی از سهمیه های سقوط کرده استان در این فصل،در یک بازی تقریبا تشریفاتی در ورزشگاه غدیر برگزار کننده شهر آورد قرمز و آبی دیار کارون بودند.دیداری که با رویش پنج گل و برتری سه بر دو فولادسازان میزبان همراه شد. در نیمه نخست این مسابقه با از دست دادن ضربه ی پنالتی کلاه کج در واپسین لحظات بازی بدون گل خاتمه یافت و در نیمه دوم بازی با هتریک ساسان انصاری،و به ثمر رساندن دو گل بویژه از راه دور و تماشایی حمزه خضیراوی جوان و درنهایت رویش پنج گل زیبا،باعث شد بیش از یک هزار تماشاگر قرمز آبی حاضر در ورزشگاه فارغ از کسب نتیجه ی که بدست آمد، راضی از عملکرد بازیکنان تیمهای محبوب خود روانه خانه هایشان شوند.شاگردان اسکوچیچ با این پیروزی ارزشمند و جمع آوری 34امتیاز در همان مکان دوازوهم از جای خود در جدول رده بندی تکان نخوردند اما این برد روحیه بخش هواداران و مدیریت این باشگاه را به آینده بهتر امیدوارتر کردند.این مسابقه پانزد همین شهرآورد تاریخ این دوباشگاه در رقابتهای لیگ برتر بود که با برتری قرمزپوشان به اتمام رسید.

*جریان گلها

دقیقه 55ارسال ضربه ی کرنرتوسط کلاه کج برروی دروازه ی فولاد پس از دفع ناقص مدافعان میزبان با ضربه ی پای خضیراوی به گل نخست این بازی برای استقلال اهوازتبدیل شد.

*دقیقه 59شلیک ابراهیمی با دفع ناقص مرادیان جوان روبرو که ساسان انصاری با تجربه در دهانه ی دروازه وی با ضربه به توپ  و گلزنی برای تیم میزبان بازی را به تعادل کشاند.

*دقیقه 70حمزه خضیراوی از میان  میدان با شلیکی از راه دور توپ را از بالای دستان علیرضا سلیمی عبور داد و برای دومین بار توپ را با تور دروازه میزبان آشنا و آبی پوشان را در برابر حریف پیش انداخت.

*دقیقه 80ساسان انصاری از پشت محوطه جریمه استقلال به سوی دروازه این تیم اقدام به شوت زنی کرد که ضربه ی پر قدرت وی به تور دروازه مرادیان جوان بوسه زد این گل باعث شد تا دوباره بازی به تعادل کشیده شود.

*دقیقه84 کوهه ماها بازیکن تعویضی فولاد در پشت محوطه جریمه آبی پوشان با پاس مناسب به انصاری باعث شد تا بازیکن با تجربه ی قرمزپوشان با یک بغل پای فنی ضمن به ثمر رساندن سومین گل پیروزی بخش تیمش، در این بازی مهیج هتریک نماید.

*حاشیه

*برادران کورش و سیاوش بختیاری زاده مربی و سر مربیان فولاد و استقلال 90دقیقه از کنار زمین بازیکنان خود را از کنارزمین هدایت نمودند.

*در بین دو نیمه احسان مرادیان فر دروازه بان استقلال اهواز لباس سفید خود را عوض کرد و یک دست سبزپوش گردید.

*در پایان این بازی هشتمین برد فولادی ها در برابر آبی پوشان شهر اهواز بدست آمد.

با انجام این دیدار در تاریخ رقابت های لیگ برتر تاکنون این دو تیم در پانزده مسابقه در مقابل هم صف آرایی کرده اند که سهم قرمزها 8برد و سهم آبی ها 4پیروزی بوده است.سه بازی دو تیم هم با تساوی به پایان رسید.

*ساسان انصاری که در این دیدار با به ثمر رساندن سه گل هتریک کرد و موجب پیروزی تیمش در مسابقه ی شهر آورد بود.به دلیل دریافت کارت زرد پنجم در این دیدار،بازی بعدی فولادسازان را در برابر نفت تهران را از دست داد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


یاسر حمیداوی
|
Iran
|
1395/02/12 21:31
  +0

  -0
پاسخ
با سلام خدمت آقای ابولیان وخسته نباشید لطفا سی و کنید و مطالب این اخبار را برایم بفرستید با تشکر از زحمات قبلی09163120418
یاسر حمیداوی
|
Iran
|
1395/02/12 21:32
  +0

  -0
پاسخ
با سلام خدمت آقای ابولیان وخسته نباشید لطفا سی و کنید و مطالب این اخبار را برایم بفرستید با تشکر از زحمات قبلی09163120418
عباس حافظی
|
Iran
|
1395/02/12 21:35
  +0

  -0
پاسخ
باسلام آقای ابولیان وهمچنین تشکر از شما بابت اینگونه گزارش ورزشی واقعا که دقیق وزیبا بود گزارش شما .به امید قهرمانی اس خوزستان
محمدابولیان( نوروزی)
|
Germany
|
1395/02/13 15:22
  +0

  -0
پاسخ
درود وسپاس جناب آقای حمیداوی چشم ازاین به بعدسعی می کنیم اخبار وگزارشات ورزشی رابه شماره ی که فرستادید ارسال نماییم.

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*