اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302270
تاریخ انتشار: 1399/11/27 23:58
انتصابات دقیقه نود شریعتی بدعتی توام با بی حرمتی به مدیر پس از خود است که نشان می دهد وی تعمدا" خواسته برای مدیر بعدی چالشی درست کرده باشد تا جانشینش را بر سر دوراهی تبعیت از احکام خود، یا سرشاخ شدن با منصوبان دقیقه نود را به ارث گذاشته باشد.

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
پایگاه خبری عصرجهان؛ یاداشت دریافتی-صدور بیش از ده حکم مدیریتی در آخرین لحظات صدارت استانداری برای اشخاص مختلف خبری مضحک و نومید کننده  است، احکام دقیقه های پایانی توسط شریعتی را می توان آخرین صدمات ایشان به نظام اداری استان خوزستان توصیف کرد، نظامی که ذره ذره توسط ایشان خرد و به سخره گرفته شد.

دوران شریعتی، دوران خانه نشینی شایستگان، حذف نخبگان، پوپولیسم و فروپاشی نظام اداری بود، اگر نخواهیم بگوییم انتصابات دقیقه نود نوعی وقاحت سیاسی است، دست کم می توان آن را یک بد اخلاقی سیاسی خواند.
در چنین بزنگاه هایی است که شخصیت انسان برملا می شود، شریعتی با همه تظاهری که سعی می کرد به خرج دهد، نتوانست ماهیت غیر مسئولانه خود را در حوزه اداری پنهان کند.
 شاید اگر شریعتی اینقدر اصرار لجوجانه ای بر ماندن نداشت، با احترام وعزت بیشتری خوزستان را ترک می کرد.
انتصابات دقیقه نود شریعتی بدعتی توام با بی حرمتی به مدیر پس از خود است که نشان می دهد وی تعمدا" خواسته برای مدیر بعدی چالشی درست کرده باشد تا جانشینش را بر سر دوراهی تبعیت از احکام خود، یا سرشاخ شدن با منصوبان دقیقه نود را به ارث گذاشته باشد.
عدم ابلاغ نامه وزارت کشور راجع به شهرداری اهواز و همچنین عدم توجه به نامه معاونت عمرانی وزیر کشور نسبت به معاونت عمرانی استانداری هم از دیگر بداخلاقی های شریعتی است که نوعی ترک فعل، سوء مدیریت وکار شکنی محسوب می شود.
اینکه شریعتی رفته است و تسبیحش را هم برده تا جای دیگر بگرداند به اندازه کافی خبر خوشحال کننده ای هست که نپرسیم استاندار جدید کیست و از کجا آمده، به خصوص اگر که از استان همجوار، ایلام آمده باشد که هم مثل ما اثرات جنگ را دارد و هم تنوع قومی و مرزنشینی و ...
قاسم سلیمانی دشتکی اگرچه هرگز فرصتی برای جبران خسارات وارد آورده شده توسط شریعتی را به دست نخواهد آورد، اما همینکه در خوزستان حلقه ای ندارد و حداقلش سابقه استاندار بودنش در دو استان دیگر مشهود است، یقین داریم که آدم خام و صفر کیلومتری نیست و جای امیدواری دارد، نفس راحتی می کشیم و منتظر می مانیم و امیدواریم که  استاندار جدید گعده نشینی  و دلالی را از استانداری برچیند و عزت و آبروی ساختمان استانداری را به آن بازگرداند.
امیدواریم نظام از هم پاشیده اداری خوزستان را جمع و جور کند، متخلفان پناه گرفته در ذیل بیرق .... را براند و ماشین افتاده به قعر دره را بیرون کشیده و در مسیر واقعی خود هدایت کند.
در این راه سخت و زمان کوتاه مانده از عمر دولت، برای ایشان آرزوی توفیق روز افزون و امید به تحولات در حد توان و انتظار با توجه به شناخت توانمندیهایشان داریم.

✍ شهرام احمدی ۹۹/۱۱/۲۷



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*