اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302282
تاریخ انتشار: 1399/11/28 23:18
اگر مردم می‌خواهند در یک هفته آینده گرفتار بیمارستان‌ها نشوند و کنار عزیزان‌شان باشند، در خانه بمانند و تنها برای کار ضروری از منزل خارج شوند تا این وضعیت مدیریت شود و میزان مرگ و میر کاهش یابد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان؛ دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در این خصوص گفت: با وجود قرمز شدن ۹ شهر خوزستان، همچنان وضعیت شهر از نظر برخی از همشهریان عادی است؛ بازارها کاملا شلوغ و شهر پرترافیک است.

وی در ادامه با اشاره به افزایش بار مراجعات به مراکز درمانی اظهار داشت: کادر درمان زیر بار فشار شدیدی از بیمارانی قرار گرفته‌اند که در این ترددهای بین شهری یا در مجالس و دورهمی‌های خانگی مبتلا شده‌اند و به بیمارستان‌ها مراجعه می کنند.

 

ابول نژادیان ادامه داد: بار زیاد مراجعه به بیمارستان رازی اهواز موجب شده که ۵۰ تخت ICU بیمارستان گلستان را به مبتلایان به کرونا اختصاص دهیم.ظرفیت بیمارستان امیرالمومنین (ع) و بیمارستان سینا نیز تکمیل شده و بنابراین بیمارستان قدیم آیت‌الله طالقانی اهواز نیز برای بیماران کرونا در نظر گرفته شده است که احتمالا از روز سه‌شنبه وارد چرخه کرونا می‌شود.

 

وی بیان کرد: روز دوشنبه، بیشترین تعداد مراجعه به بیمارستان‌های حوزه دانشگاه علوم پزشکی اهواز را شاهد بودیم و تعداد مراجعان به یک هزار و ۱۲۰ نفر رسید.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز ضمن بیان این مطلب که کرونا در هوای شهر اهواز پرسه می‌زند و در خیابان‌های نادری، طالقانی و کیانپارس احتمال آلودگی بیشتر است، افزود: در غرب اهواز مناطق گلستان و کیانپارس به شدت آلودگی دارند. در سه چهار روز اخیر بیشرین مراجعات به مراکز درمانی از مناطق کیانپارس و گلستان بوده است. از مردم می‌خواهیم در این مناطق به دید و بازدید نروند و اگر کار اضطراری ندارند نیز به این دو منطقه نروند.

 

وی اذعان داشت: اگر مردم می‌خواهند در یک هفته آینده گرفتار بیمارستان‌ها نشوند و کنار عزیزان‌شان باشند، در خانه بمانند و تنها برای کار ضروری از منزل خارج شوند تا این وضعیت مدیریت شود و میزان مرگ و میر کاهش یابد

منبع:وبدا

برچسب ها:
کرونا ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*