اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302287
تاریخ انتشار: 1399/11/30 08:08
استاندار در نشست ستاد مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد در شهر سی سخت عنوان کرد؛
کلانتری: در همان ساعات اولیه وقوع زلزله در شهر سی سخت با تلاش دستگاه های خدمات رسان قطعی برق و آب شهر برطرف شد اما در برخی مناطق با قطعی گاز مواجه هستیم، که شرکت گاز در تلاش برای رفع سریع این مشکل است.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، نشست ستاد مدیریت بحران استان با حضور استاندار، معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور ، معاون توسعه مدیریت و منابع جمعیت هلال احمر کشور و جمعی از مدیران ارشد استانی و شهرستانی ساعت ۳ بامداد در فرمانداری شهرستان دنا برگزار شد.

حسین کلانتری بامداد روز پنجشنبه در این نشست ستاد مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد در شهر سی سخت با اشاره به ضرورت اسکان اضطراری مردم در شهر سی سخت و روستاهای اطراف، اظهار داشت: از امشب اسکان اضطراری مردم و توزیع چادر بین آنها باید در دستور کار باشد.

وی افزود: هم‌اکنون تیم‌های امدادی، پزشکی، دستگاه های خدمات رسان در سطح شهر سی سخت و روستاهای اطراف مستقر و آماده خدمت به مردم هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در همان ساعات اولیه وقوع زلزله در شهر سی سخت با تلاش دستگاه های خدمات رسان قطعی برق و آب شهر برطرف شد اما در برخی مناطق با قطعی گاز مواجه هستیم، که شرکت گاز در تلاش برای رفع سریع این مشکل است.

کلانتری از پیش بینی و تامین همه نیازها در شهر سی سخت خبر داد و گفت: همه تیم‌ها و دستگاه ها برای خدمت رسانی و حضور در مواقع اضطراری در حالت آماده باش کامل هستند.
استاندار دستور داد دستگاههای خدمات رسان با تمام توان نیازهای ضروری رو برطرف کرده و تا پایان بحران به صورت تمام وقت
معاون عملیات امداد و نجات جمعیت و بسیج همه امکانات پای کار باشند.
معاون هلال احمر کشور در این نشست گفت: به دستور دبیر کل جمعیت و رییس جمعیت هلال احمر کشور فورا تیم واکنش سریع به استان اعزام شدند.
محمدی افزود : هم اکنون ۴ استان همجوار برای کمک رسانی و امداد رسانی در آمادگی کامل به سرمی برند و در صورت نیاز و درخواست با تجهیزات کامل وارد استان می شوند.
وی اسکان اضطراری و رفع نیازمندی های مردم از جمله چادر را از اولویت های اساسی خواند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*