اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302320
تاریخ انتشار: 1399/12/05 11:02
فرماندار بهمیی خبر داد:
فرماندار بهمیی: مصمم هستیم انتخابات ۱۴۰۰ را در کمال سلامت و امنیت برگزار کنیم.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، فرماندار بهمئی در جلسه شورای اداری، در خصوص تأسیس بخش ممبی، ضمن تشکر از توجه و پیگیری استاندار، گفت: دکتر کلانتری استاندار محترم، به‌طور ویژه پیگیر تاسیس بخش ممبی هستند و طی صحبتی که قبل از جلسه با ایشان داشتم؛ آخرین تماس ایشان با دبیر محترم هیئت دولت، در (چهارم اسفند ۹۹) بوده، که در این تماس، دبیر هیأت دولت از طرح موضوع تاسیس بخش ممبی در هیأت دولت در ماه جاری (اسفندماه) خبر داد و ابراز امیدواری کرد؛ بخش ممبی تا پایان اسفند تصویب و ابلاغ شود.

فرماندار بهمئی در این جلسه با اشاره به اهمیت و حساسیت بالای انتخابات پیش‌رو و لزوم تلاش همگانی برای حضور و مشارکت بالای مردم گفت، انتخابات صرفا یک پدیده سیاسی یا اداری نیست و در کنار تاثیراتی که در سطح کلان در کشور دارد، انتخابات شوراها در شهرستان بهمئی، در ابعاد مختلف از جمله مسائل اجتماعی، امنیتی و قومی تاثیر‌گذار است.

بر همین اساس مصمم هستیم که انتخابات ۱۴۰۰ را در کمال سلامت و امنیت برگزار کنیم.

ایشان با اشاره به تجربه موفق برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در شهرستان گفت، از هر گونه کمک و مشاوره در راستای سلامت انتخابات استقبال می‌کنیم، لیکن با کسانی که به هرشکل سلامت و امنیت انتخابات را تهدید کنند برخورد خواهیم کرد.

ایشان افزود: انتخابات شهرستان مانند دور قبل نیمه الکترونیکی خواهد بود لیکن پیگیریهایی برای برگزاری انتخابات شورای شهر لیکک به صورت تمام الکترونیکی در حال انجام است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*