اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302341
تاریخ انتشار: 1399/12/08 15:10
در شهرستان بهمئی صورت گرفت؛
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی گفت: چهار تیم نمونه گیری همزمان با میلاد حضرت علی (ع) در شهرستان بهمئی فعالیت و از 120 نفر نمونه گیری کرونا انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی؛ دکتر هاشم طاهری افزود: بدلیل شیوع ویروس کرونا در استان خوزستان و همجواری این شهرستان با شهرستانهای بهبهان و رامهرمز تیمهای نمونه گیری بصورت فعال شبانه روزی در حال نمونه برداری از افراد مشکوک و بیماریابی در سطح شهرستان می باشند.

وی تصریح کرد: یک تیم کامل جهت رهگیری یک مورد بیمار مثبت که به صورت عشایری در روستای بجک از توابع شهر تشان استان خوزستان سکونت داشت بعد از مدت زمان بسیار زیادی پیاده روی در کوهستان به خانواده و افراد نزدیک و در ارتباط بیمار مورد نظر مراجعه و از 20 نفر از افرادی که با بیمار در ارتباط بودند نمونه گیری انجام گرفت.

 

دکتر طاهری از آقایان نوراله سیدی کارشناس مسئول پیشگیری و مبارزه با بیماریها، شمس اله رضوی کارشناس بیماریها و مهران جعفری بهورز روستا و همچنین تمام عزیزانی که در این سفر همراه آنها بودند و این حرکت جهادی و خداپسندانه را انجام داده اند تقدیر و تشکر نمود

 

برچسب ها:
پیک چهارم ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*