اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302343
تاریخ انتشار: 1399/12/09 01:46
قهرمان مسابقات، نایب قهرمان، تیم اخلاق، پدیده جوان و فنی مسابقات و بهترین دروازه بان باحضور مسولین بنیاد علوی، مدیر ورزش و جوانان شهرستان و رئیس هییت فوتبال شهرستان معرفی؛ و جوایز خود را دریافت کردند

به گزارش  کمیته فوتسال شهرستان لنده، مسابقات مینی فوتبال(فوتبال چمنی) به منظور گرامیداشت دهه مبارک فجر با نام جام فجر علوی، با حمایت بنیاد علوی از تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ لغایت ۱۳۹۹/۱۲/۰۴   به مدت ۱۵ روز برگزار گردید.


این مسابقات  با حضور ۲۱ تیم در چهار گروه (۳ گروه پنج تیمی و ۱ گروه ۶ تیمی) به صورت دوره ای برگزار گردید که در پایان مرحله گروهی ، هشت تیم پدیده شهرک، طوفان ب، ثلاث، سایپا، انقلاب، قاصدک، سپید کوه و لاجوردی پوشان به مرحله حذفی صعود کردند و در پایان دو تیم قاصدک و پدیده شهرک به فینال مسابقات رسیدند.
در روز پایانی مسابقات تیم پدیده شهرک که متشکل نوجوانان جویای نام بود، در ضربات پنالتی موفق به شکست تیم قاصدک شد و شگفتی سازی خود را تکمیل و مزد زحمات خود رو گرفت.
در پایان مسابقات و باحضور مسولین محترم بنیاد علوی، مدیر ورزش و جوانان شهرستان ، رئیس هییت فوتبال شهرستان ،
قهرمان مسابقات: پدیده شهرک
نایب قهرمان: قاصدک
تیم اخلاق: بچه های آسمان
پدیده جوان و فنی مسابقات: رضا نعمت پور
بهترین دروازه بان: اشکان مددی
معرفی گردند و جوایز خود را دریافت کردند.
لازم به ذکر است برگزاری چنین مسابقاتی با این تعداد تیم در شهرستان لنده بی سابقه بوده است.
در پایان از نهاد محترم بنیاد علوی حامی همیشگی ورزش شهرستان،اداره ورزش و جوانان شهرستان،نیروهای زحمتکش انتظامی،مجموعه شبکه بهداشت،هییت داوران ،تماشاگران و ....همه عزیزانی که در برگزاری مسابقات ما را یاری نمودند کمال تقدیر و تشکر را داریم.
کمیته فوتسال شهرستان لنده
هییت فوتبال شهرستان لنده

برچسب ها:
لنده ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*