اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302360
تاریخ انتشار: 1399/12/10 18:07
فرمانده انتظامي مسجدسلیمان از شناسايي و دستگيري کلاهبرداری كه اقدام به برداشت 800 میلیون ریال از كارت هاي بانكي افراد بيسواد و کم سواد کرده بود، در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" علی حسینی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی چند مورد کلاهبرداری از مراجعان به خودپرداز بانک‌ها در شهرستان مسجدسلیمان، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد افراد بي سواد و مسنی که قصد استفاده از عابربانک را داشتند، توسط فردی کلاهبردار شناسايي و با استفاده از غفلت و اعتماد آنان مقداری پول از حسابشان برداشت و یا به حساب اشخاص دیگر واریز و همچنین با تعویض کارت بانکی آنها را با کارت های بانکی تاریخ گذشته و تقلبی در یک فرصت مناسب اقدام به برداشت از حسابشان می کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجد سلیمان ادامه داد: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و پس از انجام يک سري اقدامات اطلاعاتي متهم را شناسایی و طي عملياتی غافلگيرانه زمانی که قصد خرید با یکی از کارت های سرقتی را داشته دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به اینکه از متهم تعدادی کارت عابر بانک متعلق به شکات کشف شد، تصریح کرد: متهم در بازجویی های اولیه به برداشت بیش از 800 ميليون ريال از کارت بانکي افراد کم سواد و بيسواد اعتراف و پس از تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفی شد.

سرهنگ حسینی خاطر نشان کرد: ضروري است همشهريان عزیز به‌خصوص افراد کم سواد يا بيسواد ضمن توجه به هشدارهاي پليسی براي استفاده از عابر بانك ها حتماً يكي از افراد مطمئن را همراه خود برده و از ارائه رمز عبور خود به ديگران اكيداً خودداري کنند

 

 

 

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*