اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302385
تاریخ انتشار: 1399/12/15 13:24
فرمانده انتظامی استان از نزاع مسلحانه منجر به قتل در شهرستان چرام خبر داد و گفت:قاتل کمتر از ۱۰ پس از وقوع قتل به همراه ۴ نفر از همدستانش در یکی از استان های همجوار دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس،سردار "کیقباد مصطفایی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی مسلحانه منجر به قتل در شهرستان چرام، بلافاصله مأموران انتظامی آن فرماندهی برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی ماموران مشخص شد مصدوم که به وسیله اسلحه گرم مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد

این مقام ارشد انتظامی استان گفت: قاتل که پس از وقوع قتل متواری شده بود در کمتر از ۱۰ ساعت به همراه ۴ نفر دیگر از همدستانش در یکی از استان های همجوار دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های اولیه به بزه انتسابی خود اعتراف و علت و انگیزه خود از قتل را اختلافات قبلی بیان نمود.

مصطفایی با اشاره به این که اقدام به موقع پلیس جهت دستگیری متهمان بازتاب مثبتی بین مسئولان استانی و محلی داشته،در پایان گفت: با حضور مقتدرانه پلیس و دستگاه توانمند قضائی امنیت در منطقه برقرار است و پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیندازند برخورد قاطع و قانونی بعمل خواهد آورد.

برچسب ها:
چرام ؛ قتل ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*