اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302521
تاریخ انتشار: 1400/01/16 19:50
اخبار انتخابات میان دوره ای گچساران و باشت/
درخصوص اختلافات حرفها و روایات زیادی گفته شده اما هر چه هست شروع آن یا اوج گرفتن آن بعد از فوت مرحوم نبی زاده اتفاق افتاد

وب گردی پایگاه خبری عصرجهان-طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد یک تقابل تمام عیار بین لیدرها و پیج های خبری حامی سید قدرت الله حسینی و علیمراد جعفری بودیم تا جایی که جعفری نامه ای در این خصوص به دادستان نوشت.


برخی جوان های حامی این دو که اکثرا ناپخته و خام هستند به جان همدیگر افتاده و برسر هم می کوبند.
سالهاست آب این دو نفر توی یک جوب نمی رود،این وسط اما خودشان خوب می دانند این مسیر برایشان سودی نداشته و به نفع دیگران بوده است.
درخصوص اختلافات حرفها و روایات زیادی گفته شده اما هر چه هست شروع آن یا اوج گرفتن آن بعد از فوت مرحوم نبی زاده اتفاق افتاد،جایی که جعفری اعلام کاندیداتوری کرد،حسینی هم به دنبال او اعلام حضور کرد.
جعفری برنده آن رقابت شد،دور بعد حسینی رقابت را از جعفری برد و جای او در مجلس نسشت،عزل مدیران جعفری بر ادامه اختلافات افزود.
طی این سالها آنها چند بار با هم به رقابت پرداختند و رقابت آنان جزء شکست هیچ نتیجه‌ای در بر نداشته،هر دو تاوان و هزینه اختلافات خود را دیده اند، اما ظاهرا هیچ آبی توانایی خاموش کردن شعله های این اختلاف را نداشته و به جوانترهای هوادار خودشان هم سرایت کرده است.
تاکنون پادرمیانی بزرگان جریان اصولگرایی نتوانسته این دو را بهم نزدیک کند و بعید دیگر این اتفاق بیفتد.
باید دید ادامه این تقابل یک شکست دیگر برای هر دو و نفع بردن طرف سوم خواهد بود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*