اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30254
تاریخ انتشار: 1395/02/12 16:51
چرا معلمان نباید مانند بسیاری دیگر از کارمندان سازمان‌های دولتی در مشهدمقدس، شمال کشور یا کیش و قشم هتل یا پاتوق خاصی با قیمت‌های دولتی در اختیار داشته باشند؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، محسن صرامی‌فروشانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به مطالبات مهم و ضروری فرهنگیان، گفت: فرهنگیان افق روشنی برای آینده خود و فرزندان‌شان ندارند درواقع اگر بتوانند برای 10 سال آینده‌شان برنامه‌ریزی کنند مشکلات‌شان حل خواهد شد درحالی که آن‌ها حتی برای یک هفته خود نمی‌توانند پیش‌بینی و برنامه‌ریزیداشته باشند.
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همگان معلمان را به رعایت اخلاق ارزشی، معنوی و انسانی توصیه می‌کنند اما کسی به فکر معیشت این افراد نیستند در حالی که نمی‌توانند مسافرتی آبرومندانه با خانواده خود داشته باشند و در صورت بیماری معلوم نیست که هزینه درمانی شان را باید از کجا تامین کنند.


معلمی دغدغه‌مند نمی‌تواند دانش‌آموزان را در جهت اهداف اقتصاد مقاومتی سوق دهد
وی با تاکید براینکه زمانی که یک معلم غرق در انواع وام‌ها و اقساط است به احتمال زیاد بدون انگیزه سرکلاس حاضر می‌شود، تصریح کرد: برای اجرای اقتصاد مقاومتی باید متخصصان حرفه‌ای تربیت شوند اما معلمی که ذهن مشغول و دغدغه‌مندی دارد نمی‌تواند دانش‌آموزان را در جهت اهداف مورد نظر سوق دهد.
صرامی‌فروشانی با تاکید براینکه در سیاست‌های خرد و کلان کشور هیچ‌گونه افقی برای آینده فرهنگیان طراحی نشده است، افزود: عموم سیاسیون با کمک فرهنگیان رای اعتماد لازم را می‌آورند اما نخستین قشری را که پس از به مسند نشستن فراموش می‌کنند همان فرهنگیان هستند.
وی بیان اینکه فرهنگیان باید در صدر تصمیمات مسئولان قرار گیرند، افزود: مجلس شورای اسلامی و دستگاه‌های دولتی متولی باید به صورت حلقه‌ای زنجیره‌وار به حل معضلات فرهنگیان بپردازند چراکه تفکیک تصمیم‌گیری مسیر را به بی‌راهه خواهد برد، اما اگر دولت و مجلس در کنار هم باشند می‌توانند به مشکلات عمیق فرهنگیان غلبه کنند.
دولت و مجلس باید به معیشت و رفاه معلمان رسیدگی کنند
صرامی‌فروشانی با بیان اینکه دولت و مجلس باید به معیشت و رفاه معلمان رسیدگی کنند، افزود: مسئولان باید این سوال را از خود بپرسند چرا معلمان نباید مانند بسیاری دیگر از  کارمندان سازمان‌های دولتی در مشهدمقدس، شمال کشور یا کیش و قشم هتل یا پاتوق خاصی با قیمت‌های دولتی در اختیار داشته باشند؟
عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس در پایان حقوق زیر سه میلیون را ظلم فاحش و بارز به فرهنگیان دانست./



کانال تلگرام عصر جهان


بخشایش
|
Iran
|
1395/02/12 22:28
  +0

  -0
پاسخ
سلام خدمت نماینده ی محترم که حداقل درخصوص معیشت فرهنگیان اشاره ای کرده سپاسگذاریم در مورد حقوق معلمین به خصوص پایه ابتدایی بخصوص بازنشستگان در حد یک میلون تومان است در این شرایط سنی بازنشستگان وفرزندان بیکارشان واینکه نوه های زیادی دارند با این مبلغ خرج دارو یا خرج بجه ها ونوه ها را چطوری دربیاورند اگر بطور دقیق محاصبه گردد به اندازه پنج روز خرجشان در نمی آیند حال مسولان خودشان وخدا واقعیت را در نظر بگیرند ودر حد امکان بهفریاد این قشر زحمت کش باشید

علی
|
Iran
|
1395/02/15 17:22
  +0

  -0
پاسخ
با سلام
تازه افزایش حقوق معلمان را گذاشتند تا ببینید وضعیت یارانه چه میشه تا با توجه به ان حذف یارانه شاملشون بشه

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*