اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302546
تاریخ انتشار: 1400/01/18 12:51
زوج کوهدشتی با وجود اختلاف‌های بسیار اما با صبر و مقاومت، پس از ۳۲ سال انتظار طعم شیرین وصال را چشیدند.

فارس نوشت: ما ایرانی‌ها از دوران کودکی تا پیری به دفعات در مورد  داستان عاشقانی  همچون بیژن و منیژه، خسرو و شیرین، زال و رودابه، شیرین و خسرو و لیلی و مجنون مطالبی را در کتاب‌های ادبی و اصطلاحات عامیانه شنیده‌ایم.
اما شاید هیچکدام مان فکر نکنیم فردی وجود داشته باشد که برای رسیدن به شیرین زندگی خود حاضر باشد، همچون فرهاد کوه بکند و اکثرا اعتقاد داریم عشق تنها در داستان‌ها و شعر شاعران اتفاق می‌افتد.
اما در روستای بره کلک بخش درب گنبد شهرستان کوهدشت فرهادی وجود دارد که بیش از 32 سال برای رسیدن به شیرین زندگی خود صبر کرده است و در فروردین امسال در حالی که وارد پنجاه سالگی شده سرانجام به عشق زندگی‌اش رسیده است.


کیومرث تیموری متولد 1350 در روستای بره کلک شهرستان کوهدشت است. در سنین نوجوانی خانواده‌اش همانند بسیاری از جوامع روستایی کشور دختر عمه اش را که 6 سالی از او کوچکتر است را برای او نشان می کنند تا آن‌ها پس از رسیدن به سن قانونی با یکدیگر ازدواج کنند.
او از همان دوران کودکی پس از این اتفاق عاشق دخترعمه خود توران تیموری می‌شود و در همه‌جا همیشه تمام تلاش خود برای مراقبت از او را به کار می‌گیرد اما هنگامی که به 18 سالگی می‌رسد و در فکر ازدواج با دختر عمه خود است به علت مشکلات خانوادگی که میان این دو خانواده ایجاد می شود این رابطه ظاهرا به پایان خود می‌رسد.
اما کیومرث تیموری از آن‌ جوانانی نبود که پس از این اتفاق قید عشقش را بزند و به دنبال تشکیل خانواده برود او در این رابطه می‌گوید: پس از مشکلاتی که میان دو خانواده ایجاد شد من تمام تلاش خود را کردم که این اختلاف مانعی برای ازدواج من ایجاد نکند اما متاسفانه این اختلاف دامن گیر زندگی من نیز شد.
تیموری با بیان اینکه طی 32 سال گذشته به دفعات متعدد با افراد مختلف به خواستگاری دختر عمه خود رفته است، اظهار کرد: متاسفانه هر بار که به خواستگاری می رفتم خانواده عروس با جواب نه از من استقبال می‌کردند و حتی در سال 83 به علت خواستگاری‌های متعدد از من شکایت کردند و 35 روز نیز به خاطر این شکایت در زندان بودم.
او با اشاره به اینکه طی 32 سال گذشته به خواستگاری هیچ دختر دیگری نرفته است، گفت: تمام فکر و ذکر من طی این مدت فقط ازدواج با خانم توران تیموری بوده و هرگز حتی در ذهنم نیز خطور نمی‌کرد که با یک نفر دیگر ازدواج کنم.


تیموری در ارتباط با این سوال که آیا این رابطه عاشقانه دو طرفه بوده است یا نه افزود: طی این مدت خانمم خواستگارهای مختلفی داشته است و او نیز به تمام آن‌ها تنها جواب نه داده است و بدون شک جواب رد دادن به خواستگارها ظرف 32 سال نشان‌دهنده  این موضوع است که این رابطه عاشقانه دو طرفه بوده است.
او ادامه داد: سرانجام امسال با همکاری روحانی روستا و با همراهی بیش از 200 نفر از اهالی به خواستگاری رفتیم و سرانجام خانواده دختر موافقت خود را با این ازدواج اعلام کردند.
تیموری می‌گوید تمام افرادی که طی سال‌های گذشته همراه او به خواستگاری رفته اند فوت کرده‌اند و واقعا انتظار نداشته که پس از 32 سال سرانجام جواب مثبت بشنود اما خوشبختانه این اتفاق رخ داده و امروز در تدارک مراسم عروسی خود در روز جمعه است.
او گفت: در حال حاضر احساس نمی‌کنم یک مرد 50 ساله هستم و دقیقا حال و هوای یک جوان 18 ساله را دارم و از تمام مردمی که این گزاش را می خوانند می‌خواهم که برای اینکه در آینده زندگی خوبی داشته باشم برای من دعا کنند.
تیموری در انتهای صحبت‌های خود اظهار داشت: 32 سال عاشق و منتظر بودن یک نفر بسیار سخت است، اما این سختی‌ها معرفت را در تو زیاد می‌کنند و هنگامی که به معشوق خود برسی تمام رنج‌هایی که برای رسیدن به او متحمل شده ای را فراموش خواهی کرد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*