اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302553
تاریخ انتشار: 1400/01/19 21:02
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان امروز پنجشنبه با حضور مدیرعامل این باشگاه رسما معارفه شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از ایرنا محمود فکری سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان روز پنجشنبه با حضور محمد نظری مدیرعامل باشگاه و دیگر اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم معارفه و رسما کار خود را با این تیم شروع کرد.

فکری پیش از این سابقه هدایت نفت مسجدسلیمان را در لیگ دسته یک در کارنامه داشت و همراه این تیم به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد.
 
سعید لطفی، حنیف عمران زاده، محمدهادی عسکری، حمزه حدادی، احسان قاضی، داریوش صادقی کمک های محمود فکری در لیگ هستند.

محمد نظری مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نتایج ضعیفی که در چند بازی قبل کسب کردیم به این جمع بندی رسیدیم که تحولی در تیم ایجاد کنیم تا در بازی های باقی مانده توانمندی های خود را احیا کنیم و جایگاهی در شان تیم نفت مسجدسلیمان کسب کنیم .

وی در پاسخ به این پرسش که آیا داریوش یزدی از تیم استعفا داده یا برکنار شده است گفت: آقای یزدی بعد از بازی روز چهاردهم فروردین ماه در رختکن از بازیکنان خدافظی کرده و بدون هماهنگی با ما تیم را ترک کرد، ولی در کل از زحمات او تشکر می کنیم.

مدیرعامل باشگاه با بیان اینکه در این فصل وضعیت مالی باشگاه بهتر از فصول قبل بود افزود: ما در نیم فصل ۵۰ درصد دستمزد اعضای تیم را پرداخت کردیم که در مقایسه با دیگر تیم ها در شرایط  بهتری قرار داشتیم. ما حتی ۵۰ درصد دستمزد سیدمجتبی حسینی و داریوش یزدی را پرداخت کردیم و از این بابت مشکلی نداشتیم.

وی عنوان کرد: برای نیم فصل دوم نیز با اسپانسرهای خوبی رایزنی کردیم که در روزهای آینده نتیجه کار ، عملی می شود و در این زمینه مشکلی نداریم.

نظری در خصوص شکایت باشگاه نفت مسجدسلیمان از سیدمجتبی حسینی گفت: آقای حسینی بدون خدافظی رفت و طبیعتا ما از این موضوع شکایت کردیم و پیگیر آن هستیم ولی اگر با باشگاه به تفاهم برسد از شکایت خود گذشت می کنیم.

وی با اشاره به اینکه در نیم فصل دوم قدری بازی ها سخت تر می شود و تیم ها خود را تقویت می کنند گفت: تیم های پایین جدول برای رهایی از منطقه خطر تلاش می کنند و طبیعتا ما هم باید تیممان را تقویت می کردیم که این کار را انجام دادیم ولی برنامه ما ابتدا ماندن در لیگ است سپس برای کسب جایگاه یک رقمی تلاش می کنیم.

مدیرعامل باشگاه گفت: تا پایان فصل با فکری قرارداد داریم ولی برای فصل بعد باید طرفین از یکدیگر رضایت داشته باشند.

وی افزود: شهرستان مسجدسلیمان و کل بختیاری ها ایران طرفدار تیم هستند که همیشه از ما حمایت کردند و امیدواریم بتوانیم با تعییر و تحولاتی که انجام دادیم هواداران را خوشحال کنیم.

در حال حاضر تیم نفت مسجدسلیمان با کسب ۲۰ امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*