اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302735
تاریخ انتشار: 1400/02/09 14:21
علی ربیعی به عنوان رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری منصوب شد

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از سایت دولت، در پی اتفاقات اخیر در خصوص سرقت یک فایل صوتی و استعفای دکتر حسام الدین آشنا به دلیل این موضوع، رئیس جمهور طی حکمی دکترعلی ربیعی را به عنوان رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری منصوب کرد.

 حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

جناب آقای دکتر علی ربیعی
نظر به مراتب تعهد، تجربه و سوابق ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان "رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک " منصوب می‌شوید.
انتظار دارد با بهره گیری از آرا و نظریات اندیشمندان و صاحب نظران و نیز همکاری دستگاه‌های اجرایی نسبت به ارائه پیشنهادات، گزارشات و طرح‌های جامع و راهبردی در زمینه‌های مختلف سیاسی، ‌اقتصادی، ‌اجتماعی و فرهنگی اعم از حوزه‌های داخلی و بین‌المللی با رعایت سیاست‌های کلی نظام اقدام نمایید.
توفیق شما را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانونمداری، ‌اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به اسلام و ملت شریف ایران از خداوند بزرگ مسألت می‌نمایم.
حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران


پیوست:

حسام الدین آشنا کیست؟
حسام الدین آشنا داماد قربانعلی دری نجف آبادی وزیر اطلاعات سیدمحمد خاتمی است وی در این دوره معاون ویژه وزارت اطلاعات بود
آشنا در انتخابات سال 1392 عضو هسته مرکزی ستاد انتخاباتی دکتر روحانی و مشاور و تحلیلگر مناظرات او بود، و پس از پیروزی او در انتخابات در اولین سفرش به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال ۲۰۱۳ از همراهان رئیس جمهور بود. او یکی از نمایندگان رئیس‌جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما است.

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*