اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302755
تاریخ انتشار: 1400/02/10 14:59
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد:
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شناسایی ۱۹۲۷۲ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش وبدا، در این اطلاعیه آمده است که تاکنون ۸۵۸ هزار و ۲۹۶ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۲۰۹ هزار و ۸۲۷ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به یک میلیون و ۶۸ هزار و ۱۲۳ دُز رسید.
 
براساس این اطلاعیه، از دیروز تا امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۹ هزار و ۲۷۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۲۰۲ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۴۹۹ هزار و ۷۷ نفر رسید.
در بخشی از این اطلاعیه آمده است که متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۰۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۱ هزار و ۷۵۸ نفر رسید و خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۹۵۴ هزار و  ۳۲۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
براساس این اطلاعیه،  پنج هزار و ۳۹۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ۱۵ میلیون و ۸۳۰ هزار و ۲۷۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
در پایان این اطلاعیه آمده است که در حال حاضر ۱۹۸ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۵۷ شهر در وضعیت نارنجی، ۸۴ شهر در وضعیت زرد و ۹ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*