اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302760
تاریخ انتشار: 1400/02/11 14:19
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد:
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فوت ۳۳۲ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش وبدا، در این اطلاعیه آمده است: تا کنون ۸۸۹ هزار و ۹۵ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۲۱۱ هزار و ۸۲۲ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به یک میلیون و ۱۰۰ هزار و ۹۱۷ دُز رسید.

بنابراعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۷ هزار و ۸۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۳۹۰ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۵۱۶ هزار و ۱۵۷ نفر رسید.
در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۳۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۲ هزار و ۹۰ نفر رسید، و خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۹۷۱ هزار و  ۶۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
براساس این اطلاعیه، پنج هزار و ۴۲۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ۱۵ میلیون و ۹۶۱ هزار و ۱۷۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است و همچنین بنابر اعلام این مرکز، در حال حاضر ۱۹۸ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۵۷ شهر در وضعیت نارنجی، ۸۴ شهر در وضعیت زرد و ۹ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*