اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302791
تاریخ انتشار: 1400/02/14 21:57
روند صعودی مرگ و میر کرونایی در هند، مراکز مرده سوزی را در این کشور با مشکل مواجه کرده و این مراکز با کمبود شدید فضا مواجه هستند.

 میزان نوشت: شیوع  گسترده ویروس کرونا در هند، بیمارستان ها، سردخانه‌ها و کوره‌های آدم سوزی را در این کشور با بحران مواجه کرده است.
به گزارش ایندیا تودی، به دلیل پر شدن سردخانه و مراکز مرده سوزی در هند، خانواده‌ها به دنبال یافتن فضایی برای سوزاندن اجساد قربانیان کرونایی خود هستند.


مراکز مرده سوزی در هند به دلیل انباشته شدن اجساد از پذیرفتن اجساد بیشتر خودداری می‌کنند و در پی یافتن مکان‌های بیشتری برای سوزاندن مرده‌ها هستند.
گزارش‌ها حاکی از آن است که برخی مراکز مرده سوزی در این کشور به دلیل شمار بالای اجساد، تابلو‌هایی در ورودی‌های خود با مضمون تکمیل ظرفیت نصب کرده اند.
گفته می‌شود ایالت «کارناتاکا» در هند ده‌ها هکتار زمین را برای دفن کردن اجساد اختصاص داده تا از این طریق بتواند از انباشت اجساد کرونایی بکاهد.


به دلیل شرایط بحرانی در مراکز مرده سوزی هند، دولت این کشور تصمیم دارد تا مجوز سوزاندن اجساد را در زمین‌ها و مزارع خانوادگی، صادر کند.
در همین حال پایگاه «تایمز» در گزارشی به شیوع کرونا در هند پرداخته و بر این نکته تاکید می‌کند که شمار واقعی قربانیان کرونا در این کشور را می‌توان در مراکز مرده سوزی مشاهده کرد.
«آسوشیتد پرس» نیز می‌گوید که شمار قربانیان ویروس کرونا در هند بسیار کمتر از آمار رسمی اعلام شده است.
این خبرگزاری می‌نویسد «از آنجایی که تعداد پرونده‌های روزانه در هند بسیار فراتر از آن چیزی است که در کشور‌های دیگر گزارش شده، کارشناسان هشدار می‌دهند که آمار رسمی مربوط به قربانیان و مبتلایان احتمالا بسیار کمتر از آمار‌های واقعی است.»



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*