اخبار عمومی
اعلام وصول 2
303057
تاریخ انتشار: 1400/03/24 12:53
حجت‌الاسلام موحد نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در اجتماع بزرگ حامیان آیت الله رئیسی در شهرستان بهمئی گفت: آیت الله رئیسی به تمام معنا می تواند مدیریت قوه مجریه را متحول کند

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان؛ اجتماع بزرگ حامیان آیت الله رئیسی در شهرستان بهمئی با حضور اقشار مختلف مردم و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه،بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای بر گزار شد.
بنا به گزارش دریافتی حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد موحد در این اجتماع گفت: خیلی خوشحال م که یکبار دیگر در جمع مردم خونگرم بهمئی قرار دارم.
نماینده مردم کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده با اشاره به افتخارات ایل بزرگ بهمئی بیان داشت: این مردم عزیز همواره از ابتدا تا کنون پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه بودند و نشان دادند که به تمام معنا انقلابی هستند.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات پیش رو یکی از آزمون های سخت ملت ایران است و ان شاالله مثل ادوار گذشته با موفقیت طی خواهد شد.
موحد بیان داشت: شخصیت ارزشمندی چون آیت الله رئیسی که همه در آستان قدس و هم در قوه قضاییه کارنامه درخشانی دارند و ان شاالله در قوه مجریه نیز پرچم دار مبارز با فساد باشد.
وی با اشاره به شرایط موجود و تحرکات بیگانگان و ضد انقلاب به دعوت کردند مردم به ندادن رای و قهر با صندوق گفت: این مردم بار دیگر پاسخ محکمی به استکبار جهانی می دهند.
موحد گفت: آیت الله رئیسی به تمام معنا می تواند مدیریت قوه مجریه را متحول کند و در دولت ایشان نگاه دولت به مردم در یک سطح باشد نه اینکه تفاوت میان آنها ایجاد کند
وی شرکت در انتخابات را لبیک به ندای مقام رهبری که جهان از صلابت ایشان در تعجب است، دانست و بیان کرد: حضور حداکثری در انتخابات لبیک به ندای امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهیدان هشت سال جنگ تحمیلی و مدافعین حرم است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*