اخبار عمومی
اعلام وصول 2
303082
تاریخ انتشار: 1400/03/16 12:32
یادداشت|دکتر سید علی موسوی نور
رئیس ستاد مناطق جغرافیایی کشوری دولت مردمی ایران قوی : بر اساس نظرسنجی ها وتحلیلهای صورت گرفته، هیچ یک از کارشکنی‌های جریان های معاند خارج از کشور و تلاشهای پیوسته رسانه های وابسته در مقابل شخصیت و کاراکتر با نجابت و کرامت ، اخلاق مدار و عدالت محور جناب آقای رئیسی موثر واقع نشده است و همچنان استقبال مردم از دولت مردمی و ضد فساد جناب آقای رئیسی در حال رشد و گسترش می باشد.

پایگاه خبری عصرجهان؛دکتر سید علی موسوی نور رئیس ستاد مناطق جغرافیایی کشوری(شهروندان مقیم تهران) دولت مردمی ایران قوی - اساس تمامی تحلیل های صورت گرفته در کلیه ستادهای پهنه های جغرافیایی، استانها و شهرستانهای ستاد انتخاباتی  مناطق جغرافیایی کشور،استقبال عمومی و اقبال اقشار مختلف مردم به حضرت آیت الله رئیسی است و بی‌تردید ایشان در یک قدمی پیروزی انتخابات قرار گرفته است. سیدعلی موسوی نور، رئیس ستاد انتخاباتی مناطق جغرافیایی کشور با اعلام این خبر افزود : بر اساس نظرسنجی ها وتحلیلهای صورت گرفته،  هیچ یک از کارشکنی‌های جریان های معاند خارج از کشور و  تلاشهای پیوسته رسانه های وابسته در مقابل شخصیت و کاراکتر با نجابت و کرامت ، اخلاق مدار و عدالت محور جناب آقای رئیسی موثر واقع نشده است و همچنان استقبال مردم از دولت مردمی و ضد فساد جناب آقای رئیسی در حال رشد و گسترش می باشد.
 آیت الله رئیسی بر اساس یک ضرورت حیاتی مبنی بر شایسته محوری ، عدالت مداری و زدودن آثار فساد از اداره کشور با عنایت به سبقه درخشان پیشین  در برخورد با مفسدان و برقراری قسط و عدل،  پا به عرصه انتخابات گذاشته است و بی‌تردید با عزم و اراده ای جدی در ایجاد تحول و بازگرداندن کشور به ریل اصلی توسعه و پیشرفت با تکیه بر تمامی ظرفیت ها و توانمندی های مردمی، نخبگان  و خبرگان کشوری ، جریان‌های انقلابی ، دانش و انگیزه جوانان ،بانوان و همگان،  رونق و توسعه کشور را  رقم خواهد زد.
 آیت الله رئیسی بر این باور است که محور تحول، اجرای عدالت میباشد  و هر کجا بی‌عدالتی است باید مورد تجدیدنظر قرار گیرد. تبعیض‌های اقلیمی، گویشی، شیعه و سنی و تبعیض در استفاده از ظرفیت‌های کشور باید از بین برود. باید ظرفیت‌های کشور عادلانه تقسیم شود و در اختیار همه کسانی که می‌خواهند در کشور فعالیت کنند، نه اسماً، بلکه حقیقتاً قرار گیرد.
باید اقلیم به اقلیم و منطقه به منطقه ظرفیت‌ها و گلایه‌ها بررسی شود. دولت مردمی باید با مردم کار کند و با مردم پیش برود. باید درون مردم رفت و با مردم بود و حرف مردم را شنید
ان شاءالله دولت آتی دولت منت‌گذار نخواهد بود بلکه دولت خدمتگزار است.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*