اخبار عمومی
اعلام وصول 2
303199
تاریخ انتشار: 1400/04/14 16:50
جهانفکریان نخستین زن ایرانی سهمیه المپیک در رشته وزنه‌برداری را کسب کرده است

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی کسب سهمیه المپیک بانوی وزنه بردار سی سختی را تبریک گفت و متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
قهرمان افتخار آفرین سرکار خانم پریسا جهانفکریان
سلام علیکم
 کسب سهمیه المپیک توکیو در رشته وزنه برداری توسط سرکار عالی را صمیمانه تبریک می گویم.
جای بسی خوشحالی است که این افتخار تاریخی در ورزش کشور به نام شما ثبت گردید و نامتان در زمره نام آوران ایران اسلامی ماندگار شد.
 پر واضح است که همه هموطنان عزیزمان به خود می بالند که نبرد شیرزن لر را با پولاد سرد در آوردگاه بزرگ المپیک با اشتیاق به تماشا بنشینند و شاهد افتخار آفرینی شما باشند.
یقیناً نبرد سخت دختر قهرمان سی سختی در المپیک توکیو دیدنی خواهد بود.
همت والا، عزم جزم ،تلاش مداوم و امید به آینده توام با وقار، متانت و اخلاق اسلامی از ویژگی های ممتاز شما می باشد که برای ادامه راه به آن محتاج تر هستید.
تاریخ گواهی می دهد که دختران، زنان و مردان حماسه ساز و افتخار آفرین در این  مرز و بوم کم نبوده وکم نیستند که فرازهای غرورانگیزی از  تاریخ پربار ایران اسلامی را به نیکی رقم زده اند و اینک نوبت شماست که در عرصه المپیک ایفای نقش کنید و بزرگ زرینی به آن بیفزایید.


امیدوارم همه ورزشکاران المپیکی و پارا المپیکی کشور عزیزمان در آوردگاه توکیو بتوانند شادمانی را به ملت بزرگ ایران اهدا نمایند.
اینجانب مفتخرم که اعلام نمایم مردم شریف، شجاع و غیرتمند استان کهگیلویه و بویراحمد برای اولین بار در تاریخ ورزش استان شاهد افتخار آفرینی سه  ورزشکار در المپیک و پارا المپیک می باشند . پریسا جهانفکریان در رشته وزنه برداری و آقایان علی پیروج و سامان پاکباز در رشته دو و میدانی که در ماه های اخیر با اقتدار، سختکوشی و تلاش کم نظیر موفق به کسب سهمیه پارا المپیک شدند مایه مباهات می باشند.
درپایان توفیق همگان به ویژه این سه ورزشکار افتخار آفرین المپیکی و پارا المپیکی استان را از ایزد منان مسئلت دارم.

حسین کلانتری
استاندار



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*