با برچیدن تابلوهایی که اغلب بدون طرح و تصویب در شورای ترافیک در کوچه ها و پس کوچه ها خودرو ها را به سمت تنها خیابان اصلی شهر هدایت می کند به کاهش بار ترافیک شهری کمک نمایند
پایگاه خبری عصرجهان؛ پرویز دوید خسروی-مسجدسلیمان تنها شهری در خاورمیانه است که برای اولین بار با علائم راهنمایی و رانندگی اشنا شد درست زمانی که پادشاه ایران با گاری و درشکه جابجا می شد در مسجد سلیمان تاکسیرانی وجود داشت
امروز در مسجد سلیمان هر روز تپه ای بنام مانع و سرعت گیر شبانه ساخته میشود چراغ راهنمایی در تنها میدان پر ترافیک و وقتگیر در میانه شهر بدون در نظر گرفتن اوقات صبح و بعد از ظهر و یا ایام و فصول پرتردد ساعت ها و روزهای خاص تعبیه شده که باعث تجمع تعداد بسیاری خودرو روی تنها پل قدیمی می شود
تمام کوچه پس کوچه های و مداخل شهری را تابلو توقف مطلقا ممنوع زده شده حتی مقابل بانک ها نیز این تابلو نصب گردیده ترافیک و تراکم بازار مرغ فروشان مزید بر گرفتاری ها و نارضایتی مردم شده است
مردم از پلیس راهنمایی و رانندگی توقع دارند با حضور در میان مردم چون گذشته در تنظیم مدت چراغ هدایت میدان نمره یک در زمان های مناسب و خاموشی ان در ساعات ظهر و شب از ایجاد بار ترافیکی بی مورد و بار مرده پل نمره یک که قدمت تاریخی و فرسوده است مدیریت لازم را مبذول دارند
همچنین با برچیدن تابلوهایی که اغلب بدون طرح و تصویب در شورای ترافیک در کوچه ها و پس کوچه ها خودرو ها را به سمت تنها خیابان اصلی شهر هدایت می کند به کاهش بار ترافیک شهری کمک نمایند
باید تفکر جبر و جریمه به فرهنک قانونمداری و کاهش حادثه و اسودگی رانندگی و رضایت و رفاه شهروندان تغییر و جهت یابد
پلیس راهور میتواند با حضور و ارایه طرح ها و نظرات و اقدامات تخصصی مانع از تخریب جاده ها ساخت جاده های میابر و دسترسی و فرعی و برداشت و جمع اوری تابلوهای غیر فنی پارکینگ ممنوع به رفاه و اسودگی و رضایت شهروندان سهم ارزنده ای را ایفا نمایند و پاسخ گوی مطالبات مردم باشند