اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30338
تاریخ انتشار: 1395/02/17 16:59
نایب رئیس فدراسیون گلف در امور بانوان خبر داد:
زهرا ناطقی:هم اکنون در حال مذاکره و تلاش برای به کارگیری سرمربی خارجی برای تیم ملی گلف بانوان هستیم و در این زمینه درخواست خود را مطرح کرده ایم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان،  نایب رئیس بانوان فدراسیون گلف با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ دسته یک گلف بانوان بیان داشت:دور رفت مسابقات لیگ دسته یک گلف بانوان با شرکت هفت تیم سال گذشته در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد و دور برگشت نیز 25 اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می شود.


زهرا ناطقی با بیان این که در دور برگشت تیم های اول تا سوم مشخص خواهند شد اظهار داشت:با مشخص شدن تیم های برتر بعد از اتمام ماه مبارک رمضان نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.نایب رئیس بانوان فدراسیون افزود:هم اکنون در حال مذاکره و تلاش برای به کارگیری سرمربی خارجی برای تیم ملی گلف بانوان هستیم و در این زمینه درخواست خود را مطرح کرده ایم.
ناطقی با اشاره به فعالیت های سال 94 بیان داشت:سال 94 کلاس مربیگری درجه دو در باشگاه انقلاب و کلاس مربیگری درجه سه را در زنجان برگزار کرده ایم.نایب رئیس بانوان فدراسیون گلف اظهار داشت:همچنین برگزاری مسابقات قهرمانی کشور گلف برای جوانان و نوجوانان،قهرمانی کشور مینی گلف بانوان و قهرمانی کشور وودبال در مجموعه ورزشی انقلاب از دیگر فعالیت های صورت گرفته در سال گذشته بوده است.

برچسب ها:
گلف ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*