اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30340
تاریخ انتشار: 1395/02/17 17:10
رئیس فدراسیون گلف خبر داد:
هم اکنون فاز اول بازسازی زمین تمرینی گلف ورزشگاه انقلاب با همت شرکت توسعه اماکن ورزشی کشور آغاز شده و تا شهریور ماه سال جاری نیز تحت عنوان آکادمی گلف تهران به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، رییس فدراسیون گلف ضمن اشاره به اینکه در سال جاری باید به جامعه گلف کشور نوید داد که با مساعدت معاونت توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه اماکن ورزشی کشور زمین گلف ورزشگاه انقلاب مرمت و بازسازی خواهد شد و چمن آن نیز ترمیم می شود، تصریح کرد: البته هم اکنون فاز اول بازسازی زمین تمرینی گلف ورزشگاه انقلاب با همت شرکت توسعه اماکن ورزشی کشور آغاز شده و تا شهریور ماه سال جاری نیز تحت عنوان آکادمی گلف تهران به بهره برداری خواهد رسید.


وی با بیان اینکه زمین گلف ورزشگاه انقلاب با حدود 60 سال قدمت به عنوان سرمایه ملی محسوب می شود، اظهار کرد: علاوه بر گلف بازان داخلی کشورمان، بسیاری از مسئولان سفارتخانه ها، بازرگانان و حتی اساتید دانشگاهی از این زمین استفاده می کنند.
سعیدی با تاکید بر اینکه فدراسیون گلف نگاهی ملی در توسعه سراسری این ورزش دارد، گفت: در این راستا طرح " احداث زمین های تمرینی گلف استانها " توسط هیأت رئیسه فدراسیون تصویب و به هیأت های گلف استانها ابلاغ شده است که در 3 مرحله اجرایی و محقق خواهد شد.
رییس فدراسیون گلف ضمن اشاره به اینکه با اجرایی شدن این طرح ورزش گلف از حالت گلخانه ای خارج شده و رشد این ورزش متوازن می شود، افزود: هم اکنون در 22 استان هیأت گلف وجود دارد.
وی با بیان اینکه دلیل کندی توسعه این ورزش در کشور مشکل کمبود زیرساخت ها و نبود زمین گلف بوده است، گفت: در حال حاضر یک زمین چمن استاندارد در استان تهران و چند زمین خاکی استاندارد در استان خوزستان وجود دارد.
سعیدی با تاکید بر اینکه در استان های اصفهان، تبریز و خراسان رضوی نیز زمین خاکی 18 میدان وجود دارد، عنوان کرد: زمین های تمرینی نیز در استان های قم، گلستان و تبریز احداث شده است.رییس فدراسیون گلف ضمن اشاره به اینکه استان خوزستان مهد گلف بازان کشور است، خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز در استان زنجان ، همدان، خراسان رضوی ومازندران اقدامات خوبی در حال شکل گرفتن است.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*