اخبار عمومی
اعلام وصول 2
303419
تاریخ انتشار: 1400/05/17 01:10
درود بر خبرنگارانی که بیطرفانه و فارغ از بحث های جناحی از جان مایه گذاشته و با انرژی وصف ناپذیر در عرصه خبر تأثیرگذارند و با عملکردی مثبت خویش، برای کار خود ارزش قائل شده و برای این حرفه، جایگاه و قیمت بالایی ایجاد کرده اند.

به گزا!ش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از  روابط عمومی بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان بهمئی  حجت اله فروزی رئیس این اداره در پیامی روز خبرنگار به خبرنگاران و اصحاب رسانه  در شهرستان تبریک گفته که متن این پیام بشرح ذیل می باشد


((بنام ایزد یکتا))
هفدهم مرداد، روز پاسداشت از تلاشهای بی وقفه انسانهای آگاهی دهنده ای است که با سلاح قلم خود در کشورمان ایران، سرزمین مردم آگاه و شریف، قدم میزنند.
خبرنگاران از آن رو که "حق جو" و "حق پو" میباشند،‌ شایسته تکریم و تحسین اند.
خبرنگاران طلایه داران جبهه قلم و اندیشه و عامل آگاهی دهندۀ مردم در لحظات و صحنه ‌های سرنوشت ساز جامعه اند و از آنجایی که بدنبال حقیقت و انعکاس واقعیتها میباشند همواره شایسته تکریم وتحسین اند.
روز خبرنگار بر تمامی مجاهدان عرصه بصیرت و آگاهی که با پیکار و مبارزه و با سلاح قلم و ایمان خویش برای پایداری اعتقادات و ارزشهای دینی و اسلامی جامعه و جاودانگی ایران اسلامی در صحنه های نبرد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و بین المللی با دشمنان در حال مبارزه اند مبارک و خجسته باد.
نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشیم این است که هر چقدر دایره خبرسازی، سانسور و کتمان حقایق گسترده‌ تر باشد به همان اندازه محدودۀ اعتماد مردم به مسئولان و رسانه ‌های داخلی کم و توجه آنان به رسانه ‌های بیگانه و رسانه های معاند بیشتر میشود. فلذا نباید بگذاریم خبرهای مربوط به کشورمان ایران را دیگران به اطلاع مردم شریفمان برسانند و اگر ما واقعیتها را براساس حقیقت محض، فارغ از جناح بندی های سیاسی و فقط در راستای منافع ملی بیان کنیم، مطمئناً مردم هم از آن "رسانه های دشمن" روی برمیگردانند.
درود بر خبرنگارانی که بیطرفانه و فارغ از بحثهای جناحی از جان مایه گذاشته و با انرژی وصف ناپذیر در عرصه خبر تأثیرگذارند و با عملکردی مثبت خویش، برای کار خود ارزش قائل شده و برای این حرفه، جایگاه و قیمت بالایی ایجاد کرده اند.
اینجانب نیز بر خود واجب میدانم تا در هفدهمین روز از ماه مرداد ۱۴۰۰ضمن ارج نهادن به تلاشهای این عزیزان و گرامیداشت شهیدان عرصه خبر و رسانه، مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاشهای خستگی ناپذیر خبرنگاران، عزیز  شهرستان بهمئی را  که در انعکاس اخبار،   در حوزه های   مختلف فرهنگی ، اجتماعی  ،  بویژه ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت سعی فراوان داشته اند، ابراز داشته و دست همه "اصحاب قلم" را در زیر خیمۀ صفا و صداقت برای ادامه همکاریهای رسانه ای به گرمی بفشارم.
امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت اطلاع رسانی،  همواره موفق و مؤید باشید.
درخاتمه ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدای خبرنگار ایران اسلامی  مجدداً از خدمات با ارزش و زحمات خبرنگاران عزیز و بزرگوار تقدیر نموده، موفقیت و سلامتی همه سروران گرامی را از درگاه ایزد مننان مسئلت دارم.
با احترام

حجت اله فروزی

خادم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در شهرستان بهمئی



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*