اخبار عمومی
اعلام وصول 2
303481
تاریخ انتشار: 1400/06/11 12:11
مسئول بازرسی فرمانداري مسجدسلیمان:
فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان در سال ۱۳۹۹ توانست ارتقاء ۶ درصدی را در تحقق برنامه های مصوب وزارت کشور نسبت به سال ۹۸ داشته باشد.

اين خبر صرفا بازنشر داده مي شود پايگاه خبري عصرجهان نمي تواند مستقلا رد و يا تاييد كند

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان،طبق جدول برنامه ریزی سالانه ، ارزشیابی و عملکرد فرمانداری ها هر ساله در خردادماه توسط وزارت کشور و نظارت ادارات کل بازرسی و ارزشیابی عملکرد با شاخص های مشخصی مورد بررسی و ارزشیابی قرار میگیرد و در روزهای گذشته آخرین جدول رتبه بندی ارزشیابی شهرهای استان خوزستان اعلام گردید. 

 

  در همین راستا مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات فرمانداری مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار تشریح کرد:طبق این ارزشیابی، فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان در سال ۱۳۹۹ توانست ارتقاء ۶ درصدی را در تحقق برنامه های مصوب وزارت کشور نسبت به سال ۹۸ داشته باشد. 

 

  وی ادامه داد:برخی شاخص ها از جمله  دارابودن دهیاری های با درجه ۴،۵،۶، دریا و بازارچه‌های مرزی باعث افزایش امتیازات ارزشیابی شهرستان ها می شود و نبود این شاخص ها در شهرستان مسجدسلیمان باعث عدم کسب امتیاز نسبت به شهرهای دیگر شده است.  

 

گفتنی است در سال ۹۷ فرمانداری مسجدسلیمان با کسب ۶۵ درصد تحقق برنامه ها در بین ۲۷ فرمانداری در رتبه ۲۴ قرار داشت که از سال ۹۸ با حضور دکتر پاکدل این روند شیب صعودی گرفته و با کسب  ۸۵.۷۶۶ درصد توانست این روند مثبت و صعودی را ادامه و رتبه پنجم را از بین ٢٧ فرمانداری استان خوزستان در سال٩٨ به خود اختصاص دهد و در آخرین ارزشیابی مربوط به سال ٩٩ ارتقاء ۶ درصدی نسبت به ۹۸ را داشته باشد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*