اخبار عمومی
اعلام وصول 2
303550
تاریخ انتشار: 1400/06/21 02:10
مهندس بهمئی،سابقه مدیریت شرکت بازرگانی رفاه صنعت پردیس و نیز شرکت های تابعه وزارت نفت را در کارنامه خود دارد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان؛ آیین تکریم و معارفه مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر با حضور نماینده سهامدار و مدیران شرکت برگزار شد.


در این مراسم از زحمات آقای دکتر عبدالکریم پهلوانی تقدیر به عمل آمد و آقای محمد بهمئی به عنوان مدیرعامل جدید این مجموعه معرفی شد.

مهندس بهمئی،سابقه مدیریت شرکت بازرگانی رفاه صنعت پردیس و نیز شرکت های تابعه وزارت نفت را در کارنامه خود دارد.

در این مراسم با اشاره به تغییر و تحولات صورت گرفته در دوره آقای دکتر پهلوانی در بخش تولید و سودآوری شرکت،از اقدامات قابل توجه ایشان قدردانی شد.

مهندس محمد بهمئی،مدیرعامل جدید شرکت پتروشیمی امیرکبیر نیز در این مراسم با تشکر از اقدامات قابل ملاحظه انجام گرفته در دوره مدیریت آقای پهلوانی در شرکت امیرکبیر؛تغییر را لازمه پویایی سازمان و حرکت رو به جلو شرکت ارزیابی کرد.وی همچنین بر ادامه و ارتقای روند ایجاد شده در شرکت و نیز توجه به نیروی انسانی به مثابه سرمایه های سازمان تاکید کرد و خواستار بهره مندی از تجربیات آقای پهلوانی در دوره مدیریت جدید شرکت شد.

 

شايان ذكر است مدیر  هماهنگی در امور سرمایه گذاری و توسعه نفت مناطق مرکزی ایران، رئیس حراست شركت حفاري شمال، رئيس حراست بهينه سازي مصرف سوخت، رئیس حراست مهندسي و توسعه نفت، رئيس بازرسي حراست شركت ملي نفت، مدير بازرگاني شركت حفاري شمال، مدير پژوهش، فناوري و مهندسي ساخت حفاري شمال، مشاور مديرعامل در امور هماهنگي و پيگيري هاي ويژه شركت ملي حفاري ايران، مشاور معاون توليدشركت ملي نفت ايران در امور هماهنگي و پيگيري هاي ويژه در کارنامه کاری مهندس محمد بهمئی ديده مي شود



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*