اخبار عمومی
اعلام وصول 2
303577
تاریخ انتشار: 1400/06/24 16:01
نماینده مردم فریدن و چادگان، فریدونشهر، بوئین و میاندشت در مجلس:
نماینده مردم فریدن در مجلس گفت: تعلل برای اجرای رتبه بندی فرهنگیان پذیرفتنی نیست چرا وقتی سخن از رتبه بندی فرهنگیان می شود کفگیر به ته دیگ می خورد در حالی که معتقدیم آموزش و پرورش مهم ترین رکن کشور بوده و باید جایگاه و شأن معلمان را در عمل اثبات کرده و در اجرای رتبه بندی فرهنگیان تعجیل کنیم.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان؛ در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 24 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر آئین نامه ای، گفت: متاسفانه تعادل بخشی پروانه های بهره برداری آب چاه های کشاورزی ناعادلانه برخورد می شود و در حوزه انتخابیه من در شهرستان های فریدونشهر، چادگان و میاندشت و فریدن که منطقه ای سردسیر است ضریب تعادل بخشی بیش از 5 دهم است و گاه تا 7 دهم نیز اعمال می شود در حالی که فقط 4 ماه از سال برداشت آب دارد و در مناطق گرمسیر و کم بارش این ضریب 3 دهم است در حالی که 10 ماه از سال برداشت دارد.

نماینده مردم فریدن و چادگان، فریدونشهر، بوئین و میاندشت در مجلس شورای اسلامی افزود: در حال حاضر تمام فعالیت های مزارع را به استعلام های آب منطقه ای و نصب کنتور هوشمند منوط کرده اید و کشاورزان گرفتار خشکسالی در چنگال مقررات سازمان آب جان می کنند و مبالغی هنگفت باید بابت نصب کنتور بپردازند.

وی اضافه کرد: گرچه بررسی رفع موانع تولید کشاورزی در مجلس برخی از دردهای آن ها را درمان می کند اما برای همکاری با کشاورزان وزارت نیرو را موظف کنید که خود هزینه نصب کنتور را پرداخت کند.

محمدصالحی دارانی تصریح کرد: گرانی و وضعیت سخت امرار معاش و بی سرو سامانی قیمت برخی محصولات کشاورزی کشاورزان را ناامید کرده و موجب شده که قیمت برخی محصولات کشاورزی مانند سیب زمینی و پیاز کمتر از قیمت تمام شده عرضه شود که در نتیجه این امر موجب شده که محصولات بر زمین مانده و نابود شوند.

وی اضافه کرد: تعلل برای اجرای رتبه بندی فرهنگیان پذیرفتنی نیست چرا وقتی سخن از رتبه بندی فرهنگیان می شود کفگیر به ته دیگ می خورد در حالی که معتقدیم آموزش و پرورش مهم ترین رکن کشور بوده و باید جایگاه و شأن معلمان را در عمل اثبات کرده و در اجرای رتبه بندی فرهنگیان تعجیل کنیم
منبع:خانه ملت

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*