اخبار عمومی
اعلام وصول 2
303638
تاریخ انتشار: 1400/06/31 21:12
پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان این‌که باتوجه به نوع سیستم کاری ویسی، او می‌تواند در فولاد به موفقیت برسد، گفت: ویسی رابطه دوستی و رفاقتی با بازیکنان دارد و مطمئنم که بازیکنان هم با تمام وجود برای او بازی می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان؛ ابراهیم تهامی درباره تیم فوتبال فولاد خوزستان و این‌که این تیم با پنجره بسته می‌تواند در لیگ بیست‌ویکم به موفقیت برسد؟ اظهارکرد: من عبدالله ویسی را خوب می شناسم. او کاربلد است و می‌دانم که به چه صورت با بازیکنان برخورد می‌کند؛ او رابطه دوستی و رفاقتی با بازیکنان دارد و خیلی خوب می‌تواند با آن‌ها ارتباط برقرار کند و مطمئن هستم که بازیکنان هم با تمام وجود برای او زحمت می‌کشند و بازی می‌کنند. به نظرم باتوجه به نوع سیستم کاری ویسی، او می‌تواند در فولاد به موفقیت برسد.


وی بیان کرد: به هر حال فولاد همچنان با مشکل پنجره بسته مواجه است و هواداران ضمن این‌که باید صبور باشند و به ویسی و شاگردانش فرصت دهند، به نظرم این توانایی در تیم فعلی فولاد وجود دارد که جواب صبر و اعتماد هواداران خوزستانی را بدهد. همچنین با حضور گرشاسبی در راس باشگاه فولاد و پذیرفتن این کار سخت با پنجره بسته، مطمئنم باتوجه به کاربلدی و توانایی‌اش می‌تواند به خوبی تیم را مدیریت کند.
ملی‌پوش سابق فوتبال ایران در ادامه نیز درباره فعالیت سه بازیکن خارجی فولاد در این تیم، گفت: صد درصد شیمبا، کولیبالی و پاتوسی امسال می‌توانند به موفقیت فولاد کمک کنند. کولیبالی در گذشته شاگرد خود ویسی در استقلال خوزستان نیز بوده است و از یکدیگر شناخت خوبی دارند. به نظرم این سه خارجی می‌توانند رمز موفقیت تیم ویسی در فصل جدید لیگ برتر باشند.
وی درباره اعتقاد ویسی به بازیکنان جوان و بومی، عنوان کرد: امسال ویسی به جوان‌ها و بومی‌ها بیشتر بها می‌دهد و این باعث بهای بیشتر به آکادمی فولاد خواهد شد و به نوعی می‌توان پنجره بسته را به فال نیک گرفت.
باشگاه فولاد همیشه در پایه‌ها بهترین بوده است و انتظار هم این بود که از پایه‌ها استفاده شود و اگر ویسی امسال به خوبی از این مزیت بهره ببرد، انگیزه‌ای برای فوتبالیست‌های خوزستانی است تا به بیشتر دیده شدن امیدوار باشند.
تهامی درباره ارائه طرح تشکیل کانون پیشکسوتان فولاد از سوی ویسی به باشگاه نیز گفت: این بهترین کار است که برای پیشکسوت ارزش قائل شد تا بازیکنی که سال‌ها در باشگاه زحمت کشیده است، دیده شود. این مهم نیز برای نسل جوان یک امیدواری است که اگر در باشگاهی با تمام وجود تلاش کند، در آینده دیده می‌شود و قدر او را می‌دانند. برنامه و طرح ویسی بسیار خوب است و همین می‌تواند به باشگاه فولاد و ویسی کمک کند زیرا با همفکری و مشورت می‌توان اهداف باشگاه را خیلی بهتر پیش برد.
وی افزود: همیشه مردم ایران به ویژه خوزستانی‌ها به من لطف داشته‌اند و من را یک اسطوره لقب می‌دهند اما این‌که یک اسطوره دیده نشود و خانه‌نشین شود، خوب نیست. امیدوارم مسئولان به این موضوعات دقت کنند و اسطوره‌های فوتبال خوزستان را ببینند و نگذارند این افراد با خانه‌نشین شدن، غصه بخورند. در یکی دو سال اخیر فوتبال ایران، پیشکسوتان زیادی را از دست داده است و چه بهتر تا پیشکسوتان در قید حیات هستند، قدر آن‌ها را بدانیم.
منبع:ایسنا


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*