اخبار عمومی
اعلام وصول 2
303666
تاریخ انتشار: 1400/07/03 07:49
مردی از تبار عزت، ایثار و غیرت؛
حاج رضا چیره نژاد" پدر سردار رشید اسلام؛ شهید ماندنی چیره نژاد دعوت حق را لبیک گفت به فرزند شهیدش پیوست.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان؛ *"حاج رضا چیره نژاد"* پدر سردار رشید اسلام؛ *شهید ماندنی چیره نژاد* روز شنبه همزمان با هفته دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفتند به فرزند شهیدش پیوست.

بنا به همین گزارش *مراسم تشییع ساعت 8 صبح روز یکشنبه از محل غسالخانه جدید شهر لیکک به سمت گلزار شهید چیره نژاد واقع در روستای "پشت گچ"* شهرستان بهمئی برگزار و پیکر مطهر پدر شهید در کنار فرزند شهیدش به خاک سپرده می شود.

 

خانواده سردار رشید اسلام ؛ "شهید ماندنی چیره نژاد" از مردم عزیز و شریف درخواست کردند *از حمل سلاح و تیراندازی در این مراسم خودداری کنند*

ضمنا *از هیچ خواننده ای در آیین تشییع و خاکسپاری دعوت نمی شود*

 

تصوير شهید ماندنی چیره نژاد⬆️

 

شایان ذکر است شهید ماندنی چیره نژاد در سال 1341 در دهکده ای بنام پشت گچ از توابع بخش مرکزی شهرستان بهمئی دیده به جهان گشود. ماندنی چیره نژاد در سال 1359 موفق به اخذ دیپلم در رشته علوم تجربی میشود و ازآنجائیکه اشتیاق فراوانی به نهادها و ارگانهای انقلابی داشتند خدمت در سپاه را یک وظیفه شرعی میدانست او در حین درس خواندن در بهبهان روزها را در کتابخانه مطالعه و و شبها را در بسیج و سپاه پاسداران به حراست و نگهبانی می پرداخت.

شهید چیره نژاد ابتدا در جهاد نصر بهبهان مشغول به فعالیت شد. سپس در سال 1360 به عضویت سپاه پاسداران بهبهان درآمد. ونهایتآ درعملیات رمضان که فرماندهی یک گروهان را بر عهده داشته و حماسه ها و رشادتهای به یادگار گذاشت. با نثار خون خود در 24/04/1361 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.



کانال تلگرام عصر جهان


علیرضاسجادی
|
Iran
|
1400/07/05 10:29
  +0

  -0
پاسخ
عرض تسلیت به خانواده ی محترم شهیدچیره نژاد طلب غفران الهی وهمنشینی با اولیاءالله ومحشورشدن بافرزندوالامقام شهیدش برای مرحوم حاج رضاچیره نژادسلامتی روحشان وارواح مطهرهمه ی شهداصلوات می فرستیم.الهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*