اخبار عمومی
اعلام وصول 2
303721
تاریخ انتشار: 1400/09/07 21:37
بازنشر/
عین اللهی وزیر بهداشت در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست رئیس جمهور گفت: مردم در خصوص مشکلات بیکاری و بکارگیری نیروها در طرح های اشتغال زایی در صنایع نفتی گلایه مند بوده اند.

 تاریخ انتشار: 1400/07/09 21:37

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران و با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، وزرای دولت و مدیران کل استان در سالن اجتماعات دانشگاه یاسوج برگزار شد.


شامگاه روز جمعه (9 مهرماه 1400) عین اللهی وزیر بهداشت گفت: پروژه های زیادی هست، در گچساران و چرام پروژه هایی است که باید تأمین اعتبار شود. گچساران مشکل تأمین دستگاه پی سی آر را دارد که قول داده ایم تأمین شود.
وی گفت: در یاسوج، تکمیل پروژه دانشکده دندانپزشکی، به خوبی پیشرفت و تکمیل شده ولی مقداری نیاز به تکمیل دارد، ان شاالله نیروهای تخصصی بتوانیم در این دانشکده داشته باشیم.
وی اظهار کرد: موافقت با ایجاد دانشکده داروسازی در یاسوج، که ایجاب می کند که گیاهان دارویی در این استان مورد استفاده قرار گیرد.
عین اللهی اظهار کرد: بسیاری از خانه های بهداشت، بصورت استیجاری هستند و قرار هست طبق برنامه ریاست دانشگاه، خانه های بهداشت و مراکز سلامت تقویت شود.از نظر تجهیزات فوق تخصصی در یاسوج خوب بوده است.
وی در خصوص کمبود نیروهای دانشکده پیراپزشکی گفت: نیروهای دانشکده پیراپزشکی به سایر دانشکده ها رفته اند که نیاز است نیروی انسانی تکمیل شود. مرکز تحقیقات گیاهان دارویی نیز مصوب می شود که تقویت شود.
عین اللهی با بیان اینکه «مشکلات شهرستان بهمئی زیاد است و نیاز به توجه ویژه ای دارد»، گفت: بیمارستان بهمئی 85 درصد تکمیل شده و قول می دهیم بیمارستان تا آذرماه تکمیل و راه اندازی شود، آبرسانی مشکل عمده مردم است. همچنین مردم در خصوص مشکلات بیکاری و بکارگیری نیروها در طرح های اشتغال زایی در صنایع نفتی گلایه مند بوده اند.
وزیر بهداشت گفت: تقویت راه های دسترسی روستایی به ویژه پهنک که هیچ راه دسترسی ندارد، از مشکلات این منطقه است.
عین اللهی در انتها گفت: تخصیص اعتبار برای رفع کمبودهای آتش نشانی و همچنین تخصیص اعتبار برای امکانات ورزشی که باید به وزیر ورزش و جوانان انتقال بدهیم.
منبع:کبنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*