اخبار عمومی
اعلام وصول 2
303743
تاریخ انتشار: 1400/07/11 22:43
نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری: امیدواریم با ارائه این درخواست هیأت رئیسه مجلس بتوانیم فردا وارد بررسی لایحه رتبه‌بندی در صحن شویم

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری از جمع‌آوری بیش از 191 امضا برای بررسی اولویت‌دار لایحه مهم رتبه‌بندی معلمان در صحن علنی مجلس خبر داد.


سیدمحمد مولوی در گفت وگو با خانه ملت، با استناد به تبصره (1) ماده (100) آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس این تبصره چنانچه بیش از 50 نماینده درخواست تغییر دستورکار صحن علنی مجلس را داشته باشند، می‌توانند این درخواست را به هیأت رئیسه ارائه کنند. بر همین اساس در نشست علنی امروز مجلس بیش از 191 امضا برای بررسی اولویت‌دار لایحه رتبه‌بندی معلمان جمع‌آوری شد.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از پایان یافتن انتظار 10 ساله معلمان برای بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان خبر داد و گفت: امیدواریم با ارائه این درخواست هیأت رئیسه مجلس بتوانیم فردا وارد بررسی لایحه رتبه‌بندی در صحن شویم.
وی یادآور شد: این خبر خوش در آستانه مهرماه برای معلمان می‌تواند امیدبخش باشد.
نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به کش و قوس‌های فراوان و چالش‌های ایجاد شده در بررسی لایحه رتبه‌بندی عنوان کرد: موارد و اشکالات این طرح در نشست‌های کارشناسی کمیسیون بررسی و حل شده و بار مالی ناشی از آن نیز دیده شده است لذا امیدواریم شورای محترم نگهبان نیز این طرح را تأیید کند تا کام معلمان از این نظر شیرین شود



کانال تلگرام عصر جهان


زهرا پریسوز
|
Iran
|
1400/07/12 13:17
  +0

  -0
پاسخ
اعمال رتبه بندی دبیران از فروردین ۱۴۰۰
و درخواست محترمانه از مسولین وزارت خانه اموزش و پرورش

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*