اخبار عمومی
اعلام وصول 2
303802
تاریخ انتشار: 1400/07/19 14:36
طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی؛
سید فرزاد نجات‌نیا اصالتا شهروند شهرستان کهگیلویه استان کهگیلویه و بویراحمد است

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان؛ طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی سید فرزاد نجات‌نیا به عنوان سرپرست معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌ها منصوب شد.
صبح امروز ( دوشنبه 19 مهر ماه 1400) مراسم معارفه فرزاد نجات‌نیا به عنوان سرپرست معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌ها وزارتخانه راه و شهرسازی برگزار شد.

در حکم وزیر راه و شهرسازی خطاب به سیدفرزاد نجات‌نیا آمده است: نظر به تعهد، سوابق و تجارب جنابعالی به موجب این حکم شما را به سمت سرپرست معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌ها، منصوب می‌کنم.

امید است با اتکال به الطاف الهی در اجرای سیاست‌های نظام و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه وزارتخانه اهتمام ویژه داشته و با تمتع از تجارب خویش در چارچوب قوانین و مقررات در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و موید باشید.

سید فرزاد نجات‌نیا اصالتا شهروند شهرستان کهگیلویه استان کهگیلویه و بویراحمد است

در سابقه مدیریتی نجات‌نیا، مدیرکل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، مسئول ارتباطات مردمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیریت پروژه‌های آبرسانی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در خوزستان، مشاور و سرپرست حوزه ریاست مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مشاور معاون امور قوا و شوراهای مجمع تشخیص مصلحت نظام و مدیرکل بازرسی منطقه ویژه و عضو شورای شهر دهدشت دیده می شود



کانال تلگرام عصر جهان


سید حمید نیک اصل
|
Iran
|
1400/07/19 15:03
  +0

  -0
پاسخ
خدا حفظش کنه لایق این پست هست انشاالله بتواند گره ای از مشکلات را بگشایند

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*