اخبار عمومی
اعلام وصول 2
303811
تاریخ انتشار: 1400/07/20 20:05
‌سرپرست مدیریت عامل شركت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران منصوب شد

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان،  طی حکمی از سوی مهندس علیرضا دانشی مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، احمد پورهادی به عنوان سرپرست مدیریت عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران منصوب شد.

هوشنگ صیدالی مدیرعامل پیشین حدود پنج سال مدیرعاملی نفت و گاز گچساران را بر عهده داشت.

 مهندس پورهادی دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی فرآوری و انتقال و توزیع گاز است و پیش از این مدیر امور فنی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران بود.
مهندس ارشد فراورش، سرپرست تاسیسات نفت، رییس اداره تاسیسات تقویت فشار و تزریق گاز و مدیرعملیات از دیگر سوابق وی در شرکت نفت و گاز گچساران محسوب می‌شود.
مهندس دانشی همچنین در اطلاعیه‌ای از تلاش‌ها و زحمات مهندس هوشنگ صیدالی در مدت تصدی مدیرعاملی شرکت بهره‌برداری نفت وگاز گچساران تشکر کرد.
شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از ۵ شرکت  بهره بردار تابعه مناطق نفتخیز جنوب است.

 



کانال تلگرام عصر جهان


یادداشت تاجگردون
|
Iran
|
1400/07/21 01:14
  +0

  -0
پاسخ
تاجگردون نوشت: سال ٩١ كه نماينده شدم مهندس صيدالي مديرعامل شركت گاز استان بود و به قولي منصوب سيستم قبل از من. كمي كه با او كار كردم در تمام وجودش خدمت و پاكي و صداقت و رفتاري غير سياسي ديدم. مهندس اوجي وزير فعلي نفت مدير عامل شركت ملي گاز بود و فشار زيادي آورده بودند كه صيدالي را تغيير دهند و بهانه هم اين بود كه او اصولگرا و از باند قبل است. به خودم اجازه ندادم كه با اين تغيير كه هيچ نفعي براي استانم نداشت همكاري كنم. مقاومت من هم حدي داشت و تا جايي كه صيدالي خودش از رفتن شركت گاز و انتقال به فارس راضي شد. همان زمان بحث تغيير مدير عامل محترم وقت نفت و گاز گچساران مطرح بود و خيلي دوست داشتم يك انسان محكم و كاردان و پاكدست مدير نفت و گاز گچساران شود. اتفاقا به آقاي مهندس پورهادي سرپرست فعلي پيشنهاد دادم تا اگر موافق هستند پيشنهاد بدهم و شايد پذيرفتند كه از پذيرفتن مسئوليت امتناع كردند. صيدالي را در شيراز ديدم. بهش پيشنهاد دادم و گفتم اگر مشكلي نداري من پيشنهاد دهم. ابتدا نپذيرفت و زندگيش را بر مبناي ادامه زندگي در شيراز تنظبم كرده بود. بهم گفت چه انتظاري از من داري؟ گفتم انتظار خاصي ندارم و فقط چند نكته. ابتدا اينكه مثل دوران شركت گازت خوب و غير سياسي كار كن. ميخواهم جوري كار كني كه نشان دهي يك فرد و جريان اصلاح طلب به همراه يك دولت اصلاح طلب ميتواند به يك فرد و كارشناس اصولگرا اعتماد كند و ديگر اينكه من گچساراني هستم و دوست دارم در استانم اين را جا بيندازم ميشود سكان مهمترين دستگاه شهرستان و حتي استان را به يك بويراحمدي اصيل داد و ميشود با هم كار كرد. پذيرش او و پذيرش سيستم منجر به انتصاب او و خدمت صادقانه و بي حاشيه شد. هر دو اعتماد حاصل شد و هر آمدني رفتنيست و او هم اينقدر بزرگ است كه اين را درك كند و اي كاش من يا او اينقدر ميتوانستيم به خودمان اجازه دهيم كه پيامكهايي كه به او داده شده بود و شرط ماندنش را در چه چيزي ميدانستند منتشر كنيم تا بفهميم جريان چيست. اگر چه همگان ميدانند.
آقاي مهندس اوجي كه دوست چندين ساله من هستند يكي از بزرگترين اشتباهات خود را انجام داد كه گام اول را در اين استان با يك تغيير كاملا سياسي در فضاي كاري انجام داد. درست جايي كه بايد مظهر كار باشد و برايش مهم نباشد مطالبه نماينده از او چيست. شهادت ميدهم و ميدهند در طول دوران خدمت ايشان در اين سمت مجموع تماسها و ديدارهاي كلامي ما به عدد دو دست نرسيد چون او ميدانست اين سيستم معيوب را چگونه به ريل برگرداند و اين كار را هم بخوبي انجام داد. آينده اين حرف من بيشتر ثابت خواهد شد
هر كجا هست خدا يارش باد

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*