اخبار عمومی
اعلام وصول 2
303815
تاریخ انتشار: 1400/07/21 10:43
با حضور در جایگاه هیئت رئیسه؛
مهر نوشت: جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز با تجمع در جایگاه هیئت رئیسه خواستار بررسی اولویت دار لایحه رتبه‌بندی معلمان شدند.

در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۱ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی جمعی از نمایندگان به ویژه اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در جایگاه هیات رئیسه تجمع کردند و خواستار بررسی اولویت دار لایحه رتبه بندی معلمان در صحن مجلس شدند.

همچنین روز گذشته محمد وحیدی یکی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس طی تذکری شفاهی، گفت: نمایندگان مجلس یازدهم زحمت زیادی برای بررسی رتبه بندی معلمان کشیدند و ما نباید این موضوع را معطل بگذاریم و باید هر چه سریع‌تر این لایحه در صحن مجلس به نتیجه برسد.

علاوه بر این طبق گفته مهدی اسماعیلی، یکی دیگر از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیش از ۱۹۰ نماینده مجلس در نامه‌ای از هیئت رئیسه مجلس درخواست کرده‌اند که رسیدگی به لایحه رتبه بندی معلمان در اولویت بررسی مجلس قرار گیرد.

گفتنی است، چندی پیش کلیات لایحه رتبه بندی معلمان در صحن مجلس به تصویب رسید و جهت بررسی جزییات به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارجاع شد و این لایحه در حال حاضر آماده رسیدگی در صحن مجلس است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*