اخبار عمومی
اعلام وصول 2
303878
تاریخ انتشار: 1400/07/30 23:47
نگران آینده کرونا هستیم؛ متاسفانه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خوزستان خوب نیست و اگر این روند ادامه داشته باشد، خطر وقوع پیک بعدی وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با ابراز نگرانی از وقوع پیک بعدی کرونا در خوزستان، گفت: متاسفانه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خوزستان خوب نیست و اگر این روند ادامه داشته باشد، خطر وقوع پیک بعدی وجود دارد.

دکتر علوی افزود: تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۵۱۰ هزار خوزستانی حداقل یک دوز واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و متوسط پوشش واکسیناسیون بالای ۱۲ ساله‌ ها در خوزستان حدود ۶۷ درصد است البته این رقم در برخی شهرها مانند شادگان ۲۵ درصد و در دزپارت بیش از ۸۵ درصد است.
رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت : پوشش واکسیناسیون دانش‌آموزان خوزستانی نیز ۵۵ درصد است و همچنان در حال انجام است. پوشش واکسیناسیون این گروه نیز در شادگان ۲۵ درصد و در دزپارت ۹۰ درصد است.
علوی در پایان گفت: نگران آینده کرونا هستیم؛ متاسفانه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خوزستان خوب نیست و اگر این روند ادامه داشته باشد، خطر وقوع پیک بعدی وجود دارد



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*