اخبار عمومی
اعلام وصول 2
304111
تاریخ انتشار: 1400/09/22 17:41
سردار آزمون در تعطیلات ژانویه روسیه را به مقصد فرانسه ترک خواهد کرد.

روز گذشته رسانه‌های روس فاش کردند که سردار آزمون با تیم لیون به مدت ۴.۵ فصل به توافق رسیده است و در تعطیلات ژانویه روسیه را به مقصد فرانسه ترک خواهد کرد. این اتفاق محتمل بود به این دلیل که سردار آزمون به پیشنهاد باشگاه زنیت برای تمدید قرارداد پاسخ منفی داد و از سویی زمستان این فصل آخرین فرصت باشگاه زنیت برای فروش سردار آزمون بود و اگر تا پایان فصل صبر می‌کرد این بازیکن آزاد اعلام می‌شد و آن وقت جدایی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران آورده‌ای برای زنیت نداشت.


در ابتدای فصل قرار شده بود سردار آزمون در تست پزشکی تیم لیون شرکت کند، اما با مخالفت سماک سرمربی تیم زنیت مواجه شد. او به دلیل پیدا نکردن جانشین برای سردار آزمون از این بازیکن خواست همچنان در تمرینات تیم زنیت حاضر شود، اما اکنون حتی در صورت مخالفت سماک، سردار آزمون چاره‌ای جز ترک روسیه ندارد، چون این خواست باشگاه زنیت است.
سایت sportal روسیه فاش کرده است سردار آزمون بابت هر فصل حضور در تیم لیون سه میلیون یورو (حدود ۱۰۰ میلیارد تومان) دستمزد دریافت خواهد کرد. پیش از این رسانه‌های روس مبلغ قرارداد سردار آزمون با تیم لیون را هشت میلیون یورو برای چهار فصل عنوان کرده بودند که به نظر می‌رسد باشگاه فرانسوی مجبور شده است برای در اختیار گرفتن مهاجم تیم ملی فوتبال ایران مبلغ پیشنهادی خود را به این بازیکن افزایش دهد.
با توجه به خبری که سایت مورد اشاره منتشر کرده سردار آزمون بابت ۴.۵ فصل حضور در تیم لیون ۱۳.۵ میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد. باشگاه زنیت بابت خرید سردار آزمون از تیم روبین ۱۵ میلیون یورو به این باشگاه پرداخت کرده است و در صورتی که در فصل جاری لیگ برتر روسیه قهرمان شود، به دلیل بهره گیری از سردار آزمون در دور رفت بازی‌ها باید یک میلیون یوروی دیگر به حساب روبین واریز کند. پیشتر باشگاه زنیت گفته بود سردار آزمون را با مبلغ ۲۵ میلیون یورو به فروش خواهد رساند که بعید به نظر می‌رسد توافق زنیت و لیون دربرگیرنده چنین مبلغی باشد. سایت‌های روسی در این خصوص عددی را ذکر نکرده اند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*