اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30416
تاریخ انتشار: 1395/02/21 00:41
حدود 50 كارگر خدماتی محدوده سازمان منطقه آزاد اروند و زیرمجموعه شهرداری خرمشهر به دلیل آنچه پرداخت نشدن معوقات و حقوق خود می نامیدند، روز دوشنبه روبروی با حضور روبروی در اصلی سازمان منطقه آزاد اروند در آبادان، پیگیری این مهم را از مسئولان خواستار شدند.

به گزارش ایرنا كارگران شاغل در بخش های خدمات شهری محدوده منطقه آزاد اروند، روز دوشنبه با حضور روبروی در اصلی این سازمان در آبادان، اقدام فوری مسئولان برای پرداخت حقوق و مزایای معوق خود را خواستار شدند.
این كارگران اعلام كردند كه در بخش های مختلف شهری نظیر فضای سبز، جمع آوری زباله و دیگر بخش های این منطقه فعالیت می كنند و از فروردین ماه سال گذشته تا شهریور ماه زیر نظر شهرداری مینو شهر كار كردند اما تاكنون نه بیمه درمانی، بازنشستگی، عیدی و نه سنوات به آنها پرداخت شده است.


این كارگران ادامه دادند:از اول مهرماه 94 تا پانزدهم آبانماه همان سال زیر نظر پیمانكار دیگری قرار گرفتیم و به دلیل اینكه آن زمان شهرداری خرمشهر تعیین نشده بود، این پیمانكار نیز مطالبات 45 روز ما از جمع عیدی و سنوات و حق بیمه را پرداخت نكرد.
آنها گفتند:پس از اعتصاباتی كه سال گذشته روبروی شهرداری داشتیم دو ماه از حقوق معوق پرداخت شد اما سنوات و حق بیمه همچنان پرداخت نشده است.
آنها افزودند: همچنین با گذشت 45 روز از سال جاری زیر نظر پیمانكار مشغول به كار شدیم اما هنوز حقوقی دریافت نكرده ایم و بدون هیچگونه قراردادی فعالیت می كنیم.
این كارگران به ایرنا گفتند كه قرار بوده است قرارداد ما در سال جاری با شهرداری تهران منعقد شود ولی به دلیل فشارهای برخی عوامل درون سازمانی، برخی مصر به امضای قرارداد ما با شهرداری خرمشهر هستند.
یك منبع آگاه نیز در این خصوص به ایرنا گفت:سال گذشته سازمان منطقه آزاد اروند 15میلیارد ریال به شهرداری پرداخت كرد تا به پیمانكار و كارگران پرداخت كند ولی به دلیل مشكلات مالی شهرداری، این اعتبار به كارگران پرداخت نشد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*