اخبار عمومی
اعلام وصول 2
304204
تاریخ انتشار: 1400/10/08 08:56
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان اعلام کرد تمامی مدیران مرتبط با امدادرسانی استان تا پایان بارشهای جدید حق خروج از استان را ندارند.

 محمد خانچی سه شنبه شب در نشست اعضای ستاد مدیریت بحران استان که در محل استانداری خوزستان برگزار شد اظهار داشت: باران،  رحمت الهی است و اگر آن را مدیریت نکنیم برای مردم به درد سر تبدیل خواهد شد.
وی اضافه کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و در حوادث بایستی به گونه ای رفتار کنیم  که آنها دچار مشکل نشوند.


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان افزود : در بحث بارشهای آتی که از پنجشنبه شروع می شود دستگاههای امدادرسان باید به گونه‌ای رفتار کنند تا مردم احساس امنیت و آرامش نمایند.
وی اضافه کرد: مدیران بایستی به حرفهایشان عمل کنند و به قولهایی که در نشستها برای رفع مسائل فنی می دهند وفادار بمانند نه فقط با شعار باعث یاس و ناامیدی مردم شوند.
وی گفت: مدیران باید بدترین سناریو را برای بارندگی های پیش رو ترسیم کنندو هیچ مدیری تحت هر شرایطی حق خروج از حوزه مدیریتی خود را ندارد.
خانچی اظهار داشت: مدیران و به خصوص فرمانداران اکیپ های عملیاتی خود را از همین الان تشکیل دهند و از تجربیات بارندگی‌های گذشته برای رفع نواقص کاری استفاده کنند.
وی افزود: با توجه به بارندگی هفته قبل و دیدن نقاط ضعف در جمع شدن آبها مدیران در مدت باقی مانده تا بارندگی آینده نقاط ضعف را برطرف کنند.
وی گفت: همه دستگاه ها با هم به صورت میدانی دنبال نقاط ضعف باشند و در سریعترین زمان ممکن نقاط ضعف را برطرف کنند.
معاون عمرانی استانداری خوزستان اضافه کرد:اینکه دوباره باران بیاید و برای مردم  اسباب زحمت شود به هیچ وجه قابل قبول نیست.
وی گفت: در بسیاری از مناطق استان به خصوص در کارون و اهواز کنده کاری ها  و حفاری‌های زیادی انجام شده  که بایستی آبفا و شهرداری و سایر دستگاه‌ها هر چه سریعتر نسبت به ترمیم این حفاری ها اقدام کنند.
خانچی افزود: همه سازمان ها بایستی در آماده‌باش کامل باشد و نبایستی بارش باران باعث قطع آب، برق، گاز،تلفن و غیره شود.
وی اظهار داشت: بایستی به روستاها توجه ویژه شود چرا که  الان فصل نقل و انتقالات عشایر است و زیبنده نیست که عشایر و روستاییان گرفتار سیل و بارندگی شوند.
خانچی  افزود: همه دستگاه ها بایستی در کنار هم هم افزایی کرده و. نقاط ضعف را با هم برطرف کنند و هیچ دستگاه و اداره‌ای حق ندارد به صورت جزیره‌ای به مسائل  نگاه کند تا برای مردم مشکلی به وجود نیاید.
 وی گفت: دستگاه های متولی  از هم اکنون هشدار ها را به مردم بدهند و اطلاع رسانی دقیق توسط دستگاه‌های متولی از جمله هلال احمر انجام شود تا مردم  با مشکل مواجه نشوند.
وی گفت: اینکه هر بار بارندگی می شود  و برای مردم مشکل به وجود می آید قابل قبول نیست و حتی زیبنده  مدیران هم نمی باشد.
هواشناسی خوزستان اعلام کرد جبهه بارشی جدید از اوایل چهارشنبه از سمت جنوب وارد خوزستان می شود و تا اواسط هفته اینده بارشهای را در استان ایجاد خواهد کرد/ایرنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*